Audi e-tron quattro konceptautomobilis > Audi tron > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron quattro
konceptautomobilis

Vairāk nekā labs izskats.

Audi ar pilnībā elektrisko piedziņu sērijveida ražošanā – drīz vien tā nebūs tikai vīzija, bet gan realitāte uz ceļa. Jūs to jau varat sajust: visi šī projekta dalībnieki ar nepacietību gaida brīdi, kad uzņēmuma princips Vorsprung durch Technik tiks papildināts ar vēl vienu šķautni. Audi e-tron quattro konceptautomobilis tika prezentēts Starptautiskajā autoizstādē (IAA) Frankfurtē 2015. gadā, sniedzot skaidru ieskatu par luksusa klases sporta apvidus automobiļiem ar pilnībā elektrisku piedziņu. Kā arī par to, ka Audi piešķir šiem automobiļiem ar alternatīvajām piedziņām sportisku, mūsdienīgu izskatu.

Būtiskākie skaitļi

Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h

4.6

sekundes

Maksimālais ātrums

210

km/h

Jauda līdz

370

kW

Rītdienas tehnoloģija

Trīs elektromotori – viens priekšējai, divi aizmugurējai asij – nodrošina pietiekamu jaudu un braukšanas uzsākšanu ar augstu veiktspēju. Kopējā jauda: 320 kW, bet paātrinoties, uz īsu laiku, līdz 370 kW. Ar vairāk nekā 800 Nm lielu griezes momentu Audi e-tron quattro konceptautomobiļi panāk paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 4,6 sekundēs, ātri sasniedzot elektroniski ierobežoto maksimālo ātrumu – 210 km/h.

e-tron raksturīgais apgaismojums

Audi e-tron quattro konceptautomobiļi nodrošina visas savas galvenās apgaismojuma funkcijas, izmantojot matricas lāzeru tehnoloģiju, kas ir nākamais solis automobiļu apgaismojuma tehnoloģijas attīstībā. Priekšējo lukturu matricas lāzeru stars, kas ir sadalīts mazos pikseļos, spēj apgaismot ceļu ar augstu izšķirtspēju un precīzu kontroli. Priekšgala apakšējā daļā ir pilnīgi jauns raksturīgais apgaismojums, ko veido pieci apgaismes elementi. Katrs no tiem ir LED gaismeklis ar ļoti plakanu OLED (organiskā gaismstarotāja) elementu. OLED elementi iedegas vienmērīgi, tos iespējams aptumšot, kā arī parādīt dažādus apgaismojuma scenārijus. Matricas lāzeru OLED tehnoloģijas izmantošana Audi e-tron quattro automobiļos ir pasaulē pirmais gadījums, kad to izmanto automobiļa priekšdaļā, un tas iemieso principu „Vorsprung durch Technik“ automobiļu apgaismojuma jomā.

Plūdlīniju forma

Audi e-tron quattro automobiļa kabīne strauji sašaurinās virzienā uz aizmuguri. Sānu līnija stiepjas pāri bagāžas nodalījuma vākam, veidojot tā konstrukciju. Gar šo līniju ir ierīkota LED gaismekļu virkne, kas sasaista kopā aizmugurējos lukturus, tādējādi izceļot automobiļa platumu. Gluži kā priekšējie lukturi, arī aizmugurējie lukturi ir veidoti divās zonās. Augšējā zonā ir deviņi plakani OLED gaismekļi, kas pilda aizmugurējo lukturu funkciju; zem tiem, viens virs otra, atrodas vēl trīs gaismekļi.

Aerodinamika

Automobilim ar pilnībā elektrisku piedziņu aerodinamika ir vissvarīgākais faktors. Vairāk nekā 500 kilometri, ko var veikt Audi e-tron quattro, arī tika nodrošināti, pateicoties tā jaunajam dizainam, kas ir īpaši orientēts uz aerodinamikas principiem. Ar izcili zemo aerodinamiskās pretestības koeficientu – cd 0,25, sporta apvidus automobilis vējā pārvietojas viegli, klusu un ļoti efektīvi. Audi e-tron quattro ar 4,88 metru garumu, 1,93 metru platumu un 2,91 metru garenbāzi ierindojas starp Audi Q5 un Audi Q7. Augstuma ziņā tas joprojām ir ievērojami zemāks, salīdzinot ar diviem sērijveida modeļiem. Tā augstums ir tikai 1,54 metri. Stiklojums ir īpaši sekls, jumta līnija krasi novirzās uz leju, un D statņi ir atbilstoši plakani. Konstrukcijā ir vērojamas kupejai raksturīgas īpašības.