Transmisija un šasija > R8 Coupé > R8 > Sākumlapa

R8 Coupé

  • 1400x438_AR8_151003_v10.jpg
1400x438_AR8_151003_v10.jpg

V10 plus 5.2 FSI quattro S tronic
135,995.00 EUR

  • Basic price
    135,995.00 EUR
  • Optional equipment
    0.00 EUR
  • Price
    135,995.00 EUR
  • ROTR
    138,680.00 EUR

Lielisks sniegums.
Jaunā Audi R8 Coupé V10 dzinēji.

3,2 sekundes – viss, kas nepieciešams, lai pirmais iespaids atmiņā paliktu ilgi. 5,2 FSI ir pieejams divās versijās: ar 397 kW (540 ZS) vai ar 449 kW (610 ZS). Aspirētā V10 dzinēja, kas var sasniegt maksimālo griezes momentu pie 6500 apgr./min., skaņa kļuvusi vēl pilnīgāka un izteiksmīgāka.

Jaunā Audi R8 paaudze izmanto modernāko desmitcilindru dzinēju. Ar spontānu akseleratora reakciju, ātru apgriezienu palielināšanu līdz 6500 apgr./min. un neatkārtojami rēcošu skaņu dabiski aspirētais 5,2 FSI dzinējs radīs jums tīkamu zosādu. Jaunajā R8 aspirētais V10 dzinējs piedāvā vairāk jaudas un griezes momenta nekā jebkad iepriekš. Kontrolējami izpūtēja vāciņi un papildaprīkojuma sporta izplūdes sistēma piešķir automobilim vēl raksturīgāku skaņu.
Audi R8 V10 5.2 FSI
563x317_AR8_151008_1_2.jpg
R8 automobilī 5204 cc tilpuma V10 attīsta 397 kW (540 ZS) jaudu un 540 Nm lielu griezes momentu pie 6500 apgr./min. Paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h nepieciešamas vien 3,5 sekundes, un iespējams sasniegt 323 km/h maksimālo ātrumu.
Audi R8 V10 5.2 FSI plus
563x317_AR8_151006_1.jpg
Vēl jaudīgākais R8 V10 plus ir visu laiku ātrākais Audi sērijveida automobilis. Tas attīsta 449 kW (610 ZS) jaudu un 560 Nm lielu griezes momentu pie 6500 apgr./min. Snieguma rādītāji ir vienlīdz iespaidīgi: no 0 līdz 100 km/h 3,2 sekundēs, no 0 līdz 200 km/h 9,9 sekundēs un maksimālais ātrums – 330 km/h.
S tronic®
563x317_AR8_151008_1_1.jpg
Abās dzinēja versijās jauda tiek pārnesta uz ātras pārslēgšanās septiņpakāpju S tronic pārnesumkārbu, kas uzstādīta aiz dzinēja. S tronic ir trīs automātiskie režīmi, un to iespējams pārvaldīt arī manuāli. Pārslēgšanās komandas tiek pārraidītas elektroniski (elektroniskā pārslēgšanās). Braukšanas uzsākšanas sistēma ļauj uzsākt kustību ar pilnu jaudu. Ātrumā virs 55 km/h kad vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa, sāk darboties vēl viena S tronic funkcija. Šādās situācijās tiek atlaisti abi sajūgi un automobilim ieslēdzas brīvgaitas režīms. Šī funkcija ietaupa ievērojamu daudzumu degvielas, it sevišķi ikdienas lietojumā.
quattro pastāvīgā pilnpiedziņa
563x317_AR8_151011_1.jpg
quattro pastāvīgā pilnpiedziņa piešķir R8 izšķirošus ieguvumus stabilitātes un saķeres ziņā salīdzinājumā ar konkurentiem, kam ir priekšējā vai aizmugurējā piedziņa. Priekšējā asī iepriekšējā modeļa Visco sajūgu aizstāj elektrohidrauliskais daudzplātņu sajūgs. Jaunā quattro piedziņas sistēma nodrošina pilnībā neierobežotu un variējamu griezes momenta sadali priekšējai un aizmugurējai asij atkarībā no braukšanas situācijas un laika apstākļiem. Normālas darbības apstākļos līdz 100 procentiem griezes momenta tiek pārnests uz aizmugurējiem riteņiem, un nepieciešamības gadījumā sajūgs pakāpeniski pārvada līdz 100 procentiem uz priekšējiem riteņiem. Pateicoties aizmugurējās ass diferenciāļa bloķēšanai, vadītājs var izbaudīt maksimālu saķeri bez izslīdēšanas.