R8 Spyder V10 quattro > R8 > Sākumlapa
The new Audi R8 Spyder V10 quattro

Atstājiet visu pārējo aiz muguras.
Audi R8 Spyder V10 quattro.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā*: 13,1–13,0 l/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā*: 297 g/km

Jums tieši aiz muguras: atmosfēriskā V10 dzinēja jaudīgā skaņa; jums tieši virs galvas: saulainās vasaras debesis. Audi R8 Spyder V10 quattro apvieno saikni ar autosportu un ekskluzīvu dzīvesveidu. Tas ir dubults solījums, ko šis augstas veiktspējas sporta automobilis piepilda pilnībā.

Lejuplādēt visu
00:00 | 00:00
  • Iespaidīgi: Audi R8 Spyder V10 quattro sasniedz 100 km/h ātrumu 3,5 sekundēs.

  • Pilnvērtīgs noslēgums: pilna platuma gaisa izplūdes režģis ar paaugstinātu difuzoru.

  • Nav gatavs piekāpties nevienam: plakanās atveres priekšējā pārsegā atgādina leģendāro Audi Sport quattro.

  • 128 gaismas diodes aizmugurē veido unikāli atpazīstamu gaismas rakstu.

  • Atvērts visam: Audi R8 Spyder V10 quattro ar nolaistu jumtu.

  • Ielūkojieties iekšpusē: visas vadības ierīces ir vērstas pret vadītāju.

  • Īpašs displejs: apkārt tahometram Audi virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā ir sagrupēti dinamiskās pārslodzes, griezes momenta vai apļa laika rādītāji.

  • Sarkanā poga uz daudzfunkciju stūres iedarbina atmosfērisko V10 dzinēju.

  • Jaunajai S-tronic transmisijai ir septiņi tuvu izvietoti pārnesumi.

Veiktspējas rādītāji

Jauda

419

kW

(570 ZS)

Maksimālais ātrums

322

km/h

Paātrinājums

3,5

sekundes

no 0 līdz 100 km/h

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā*: 13,1–13,0 l/100 km / CO₂ izmeši kombinētajā ciklā*: 297 g/km

Neviena vēlme nepaliek nepiepildīta: nolokāmais jumts

Kā pienākas augstas veiktspējas sporta automobilim, Audi R8 ir konstrukcija ar mazu svaru. Audi R8 Spyder V10 quattro auduma jumts sver tikai 44 kg. Tas ne tikai palīdz nodrošināt izcilu jaudas-svara attiecību, bet arī pazemina smaguma centru, uzlabojot stabilitāti pagriezienos. Pārvietojoties ar ātrumu līdz 50 km/h, elektrohidrauliskā sistēma noloka auduma jumtu zem oglekļa šķiedras kompozīta (CFRP) pārsega nieka 20 sekunžu laikā. Sadalošajā sienā izvietoto aizmugures logu iespējams pacelt un nolaist, nospiežot pogu.

Rearview Audi R8 Spyder V10 quattro

Atmosfēriskais V10 dzinējs: spēks nāk no sirds

Audi R8 sirds ir starp abām asīm novietotais atmosfēriskais V10 dzinējs. 5,2 litru FSI dzinēja neapturamā jauda piešķir automobilim īpašu raksturu. Maksimālais 560 Nm griezes moments ir pieejams pie 6200 apgriezieniem minūtē. Tā ciešā saikne ar augsti tehnoloģiskiem sacīkšu automobiļiem izpaužas dažādās jomās. Piemēram, sausā kartera eļļošana ļauj to uzstādīt īpaši zemu. Tas savukārt būtiski ietekmē R8 vadāmības precizitāti jebkurā situācijā. 10 cilindru īpašā aizdedzes secība piešķir dzinējam unikāli raksturīgu skaņu, kas līdzinās varenam lauvas rēcienam. Tā būs vislabākā dziesma, kas jūs pavadīs brauciena laikā, it īpaši ar nolaistu jumtu.

Centrāli novietotais dzinējs attīsta 419 kW (570 ZS) jaudu, ļaujot sasniegt 100 km/h ātrumu nieka 3,5 sekundēs. No šī brīža līdz maksimālajam ātrumam vēl atliek 222 km/h. Ceļā uz to jūs vedīs jauna septiņpakāpju S-tronic transmisija ar tuvām, sportiskām pārnesumu attiecībām un optimizētu quattro piedziņu. Tā nodrošina optimālu griezes momenta sadalījumu visos apstākļos un sniedz jums izteiktas priekšrocības saķeres, dinamikas un braukšanas drošības ziņā.

Audi R8 Spyder V10 quattro

Šasija: precizitāte visos aspektos

Sacensībās nozīme ir ne tikai jaudai, bet arī tam, cik precīzi un cik tieši jūs varat to pārnest uz ceļu. Daļēji to nodrošina šasija: visiem četriem Audi R8 riteņiem ir alumīnija dubultsviru asis. Audi R8 standarta aprīkojumā iekļauta Audi drive select braukšanas dinamikas sistēma ar četriem režīmiem. Ar Audi magnētisko balstiekārtas sistēmu amortizatori pielāgojas jūsu braukšanas stilam un ceļa profilam, veicot izmaiņas katram ritenim milisekundes ātrumā.

Jauni stūres pastiprinātāja regulējumi padara stūres darbību vēl precīzāku un ļauj vēl labāk izjust ceļu. Izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma regulē stūres leņķi atbilstoši ātrumam, nodrošinot ārkārtīgi precīzu vadāmību. Par ātruma samazināšanu, kad tas nepieciešams, rūpējas standarta aprīkojumā iekļautie perforētie un ventilētie tērauda bremžu diski. To unikālais viļņveida dizains apliecina, cik daudz uzmanības Audi pievērš tam, lai R8 konstrukcijas svara samazināšanas pieeja izpaustos katrā detaļā. Bremžu suporti ir pieejami melnā vai pēc pasūtījuma sarkanā krāsā.

The Audi R8 Spyder

Funkcija nosaka formu – dizains

Paceltā veidā nolokāmais jumts izceļ Audi R8 Spyder V10 quattro kopējo sportisko siluetu, bet ar nolaistu jumtu uzmanību piesaista izteiksmīgās riteņu arkas. Tās un plakanās atveres virs vienotā radiatora režģa ir atsauces uz Audi autosporta vēsturi.

Dziļās horizontālās līnijas padara priekšpusi būtiski platāku un liek Audi R8 izskatīties vēl zemākam un sportiskākam. Aizmugurē sportisko tēlu noslēdz paaugstinātais difuzors, pilna platuma gaisa izplūdes režģis un jaunas, ovālas izplūdes caurules. Standarta 19 collu disku vietā iespējams pasūtīt jauna dizaina frēzētus 20 collu diskus ar pieciem V veida spieķiem un trīs dažādiem virsmas variantiem.

Audi R8 Spyder V10 quattro topview
Vairāk par dizainu

Salons: fokuss un elegance

Saikne ar autosporta pasauli izpaužas arī Audi R8 salonā: lielā arkas kontūra tieši jums priekšā vizuāli ieskauj visas vadības ierīces, imitējot uz vadītāju orientēta vienvietīga sacīkšu automobiļa dizainu. Turklāt apsildāmajiem sporta sēdekļiem ir elektriska un pneimatiska regulēšana un augstas kvalitātes Nappa ādas apdare. Audi R8 Spyder V10 quattro ir pieejamas jaunas krāsu kombinācijas: pasteļa sudraba ar akmens pelēkām kontrastējošām šuvēm, Palomino brūna ar tēraudpelēkām šuvēm un melna ar Utopia zilām šuvēm. Protams, arī jūsu individuālās vēlmes var būt neierobežotas. Audi exclusive jūsu izvēlei piedāvā plašu krāsu un materiālu kombināciju klāstu.

Interior Audi R8 Spyder V10 quattro

Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma: viss vienmēr acu priekšā

Arī digitālie salona risinājumi ir veidoti tā, lai vadītājs varētu maksimāli koncentrēties uz trasi, standarta aprīkojumā iekļaujot MMI navigation plus un Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas kombināciju. Visa darbības koncepcija ir veidota tā, lai jūs varētu kontrolēt visas svarīgākās funkcijas, nenoņemot rokas no stūres un neatraujot skatienu no ceļa. Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas ekrāna ar 12,3 collu diagonāli galvenajā vietā atrodas tahometrs. Apkārt tam ir izvietoti papildu dati, piemēram, griezes moments, dinamiskā pārslodze, apļa laiks, dzinēja un transmisijas eļļas temperatūra, kā arī riepu gaisa spiediens un temperatūra. MMI sistēma darbojas ar inteliģento balss atpazīšanu, un to principā iespējams kontrolēt, nenoņemot rokas no stūres.

Audi virtual cockpit