TT RS Coupé > Sākumlapa

TT RS Coupé

TT RS Coupé
2.5 TFSI quattro S tronic
51,165.00 EUR

  • Basic price
    50,615.00 EUR
  • Optional equipment
    550.00 EUR
  • Price
    51,165.00 EUR
  • ROTR
    52,650.00 EUR

Neaizmirstiet elpot.

Ievelciet dziļi elpu, jo TT RS Coupé liks tai aizrauties. Jaunais piecu cilindru dzinējs apvieno elpu aizraujošu braukšanas baudu ar iespaidīgu skaņas pavadījumu. Ar 294 kW (400 ZS) jaudu un 480 Nm maksimālo griezes momentu, ko attīsta 2,5 TFSI dzinējs, jaunais TT RS Coupé līdz 100 km/h paātrinās tikai 3,7 sekundēs un sasniedz 250 km/h maksimālo ātrumu. Tiem, kam ar to nepietiek, maksimālo ātrumu ir iespējams iestatīt pie 280 km/h atzīmes. Atklājiet Audi dizaina ikonu, ko pilnveido raksturīgās RS iezīmes.

Galerija
Lejuplādēt visu
00:00 | 00:00
2,5 TFSI dzinējs

Iespaidīgi inovatīvs apgaismojums izvēles aprīkojumā: pirmo reizi Audi sērijveida automobilim tiek piedāvāti matricas OLED aizmugurējie lukturi ar trīsdimensiju dizainu. Tie nodrošina spilgtu un ārkārtīgi viendabīgu gaismu ar augstu kontrastu, kam iespējama bezpakāpju regulēšana. Turklāt tie nemet ēnu, kā arī tiem nav nepieciešami ne reflektori, ne lēcas, kas padara OLED gaismas ķermeņus efektīvus un vieglus. Jaunais apgaismojuma dizains ir tehnoloģiju brīnums: katrā aizmugurējā lukturī ir četri īpaši plāni gaismas avoti, kas samazinās virzienā no centra uz sāniem. Vislielākajā no tiek ir attēlots TT logotips un Audi gredzeni. Ieslēdzot aizdedzi, acīm paveras jaunas un pievilcīgas gaismas animācijas. Gaisma ātri kustas pa visiem četriem gaismas avotiem, visbeidzot izgaismojot bultas formas LED gaismas lēcu.

  • Jauda

  • 400

    ZS

  • Maksimālais ātrums

  • 280

    km/h

  • iespējamais

  • Maksimālā grieze

  • 480

    Nm

Sasniedziet savus mērķus savā gaumē. Audi drive select sistēma ļauj iestatīt quattro pilnpiedziņu, stūres sistēmu, S tronic, dzinēja un izplūdes vārstu parametrus atbilstoši jūsu gaumei, pielāgojot tos komfortablai braukšanai tālos ceļojumos vai rekordu uzstādīšanai trasē. Šim mērķim automobilis piedāvā četrus braukšanas režīmus: komforta, automātisko, dinamisko un individuālo. Zibenīgi ātrā septiņu pakāpju S tronic transmisija (standarta aprīkojumā) un pastāvīgā quattro pilnpiedziņa nodrošina dinamisku vadāmību un izcilu stabilitāti braukšanas laikā. Jauda pēc vajadzības tiek sadalīta starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem ar elektrohidraulisku daudzdisku sajūgu. Savienojums ar elektronisko stabilitātes kontroles sistēmu piešķir automobilim precīzu un īpaši sportisku raksturu. RS sporta balstiekārta nodrošina TT RS pārliecinošu, bet vienlaikus kontrolētu un paredzamu uzvedību pagriezienos.
1180x664_ATTRS_D_161003.jpg
TT RS Coupé dizainu papildina tādi oriģināli elementi kā Audi vienotais priekšējais režģis ar šūnu struktūru un quattro emblēma. Izteiksmīgais RS buferis ar agresīvajām gaisa ieplūdes atverēm rada jaudas un atlētisma iespaidu. Aizmugurējā dizainā dominē fiksētais antispārns, ko notur divi eleganti dubultie balsti. Difuzora ieliktnis ar izteiktu profilu un četrām vertikālām plaknēm noslēdz automobiļa dinamisko izskatu. TT RS modeļiem ir pieejamas deviņas virsbūves krāsas, ieskaitot pelēko Nardo un metāliski sarkano Catalunya, kas pieejamas tikai RS versijai.
1400x438_0003_ATTRS_D_161004.jpg
1920x1080_Slider_TT_RS_Licht_2.gif
  • 563x317_0000_ATTRS_D_161012.jpg

    Vadītāju un pasažieri apņem zemu novietotie RS sporta sēdekļi. Tiem ir īpaši mazs svars, integrēti galvas balsti un rāmji ar izteiktām kontūrām. Izvēles aprīkojumā ir pieejama arī pneimatiskā regulēšana. Alcantara apdarei ir dimanta formas izšuvumi. Atzveltnes grezno reljefas RS emblēmas.

  • 563x317_0001_ATTRS_D_161009.jpg

    Standarta aprīkojumā iekļautā Audi virtuālā vadības pults attēlo visu nepieciešamo informāciju 12,3 collu LCD ekrānā tieši vadītāja acu priekšā. Vadītājs var pārslēgt Audi virtuālās vadības pults režīmus, izmantojot pārnesumu pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres. Sporta režīmā, piemēram, centrā tiek attēlots tahometrs un vairāki ar veiktspēju saistīti sekundārie ekrāni.