Kā stāsta Jans Mariss,
inovācijas, piemēram, mākslīgais intelekts, nākotnē varētu vēl vairāk
palielināt ražošanas potenciālu. Piemēri ir jau tagad, piemēram, FinRob. Kopīgi
radītajā robotā tiek izmantots sensors, kas nosaka, vai starp automobiļa durvju
ielocēm tiek izmantots pietiekami daudz adhezīva – iepriekš, lai veiktu
šādu pārbaudi, durvis izlases kārtībā bija jāizjauc. „Tagad mēs ietaupām
daudzas tonnas CO₂, jo nav nepieciešams nodot materiālus metāllūžņos.” Turklāt
ir nepieciešama arī domāšana ārpus objekta robežām, lai nodrošinātu, ka tādu
automobili kā Audi Q8 e-tron galu galā var uzbūvēt ilgtspējīgi.
Piemēram, Audi piegādātājiem pieprasa, lai bateriju elementi tiktu izgatavoti,
izmantojot tikai enerģiju no atjaunīgiem resursiem. Un citās vietās ražotās un
Audi Q8 e-tron montāžai nepieciešamās detaļas, piemēram, bateriju
moduļi, netiek pārvadāti ar kravas automobiļiem, bet Briseles rūpnīcā no Audi
rūpnīcas Gjērā, Ungārijā, tiek nogādātas ar bezizmešu kravas vilcienu. Tie visi
ir pasākumi CO₂ ietaupīšanai.
Šobrīd aptuveni pieci procenti
Briseles rūpnīcas radīto izmešu tiek kompensēti ar vides projektiem, lai
tādējādi nodrošinātu oglekļa neitralitāti, jo no šiem
izmešiem nav iespējams izvairīties nekādā citādā veidā – minētais ietver
izmešus, ko rada, piemēram, ar ražošanu saistīti komandējumi. Stragjē
sasniedzamais mērķis ir skaidrs: turpināt lielisko darbu, lai vēl vairāk
samazinātu nepieciešamību pēc kompensējošiem pasākumiem. „Rūpnīca bez ietekmes
uz apkārtējo vidi, enerģijas ziņā autonoms noslēgta cikla uzņēmums – tāda
ir vīzija.”