Zemāk piedāvājam iepazīties ar jautājumiem, kuri šobrīd ir svarīgi mūsu klientiem.
1. Es esmu pasūtījis automašīnu. Vai esošā situācija ietekmē manas automašīnas ražošanu vai piegādi?
Ar visiem klientiem, kurus potenciāli skars esošā situācija, sazināsimies personīgi. Mēs organizējam automašīnu piegādi mūsu klientiem un esam elastīgi risināt situācijas, kas saistītas ar mājas karantīnu vai citiem apstākļiem, kas sarežģī ieplānotā realizēšanu.
2. Es esmu pieteicis konkrētu laiku darbnīcā, taču man nav iespēju ierasties paredzētajā laikā. Kā man rīkoties?
Piezvaniet mums vai atsūtiet e-pastu un mēs ar jums sazināsimies, lai piedāvātu labāko risinājumu šai situācijai.
3. Vai es joprojām varu pasūtīt automašīnu?
Jā, mēs joprojām strādājam un pieņemam jaunus klientu pasūtījumus. Lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas komandu, lai saņemtu detalizētu informāciju. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram garantēt konkrētu piegādes datumu, ņemot vērā pašreizējās situācijas neskaidrību.
4. Kuri servisa centri ir atvērti?
Visi mūsu servisa centri ir atvērti un strādā. Ja radušies kādi jautājumi, tos iespējams uzdot, sazinoties ar mums pa e-pastu vai telefoniski. Mūsu servisi veic darbu atbildīgi un atbilstoši jaunākajiem valdības ieteikumiem saistībā ar COVID-19.
5. Vai Covid-19 dēļ darbs pie mana transportlīdzekļa aizņems vairāk laika?
Daudzi no mūsu servisa centriem strādā pazeminātas noslodzes režīmā, kas dažiem klientiem var nozīmēt ilgāku darbu izpildes laiku. Taču neuztraucieties, daudzos gadījumos darbus var atlikt. Lūdzu, sazinieties ar savu vietējo servisa centru, lai noskaidrotu, kurus darbus veikt ir būtiski, un kāda ir centra pieejamība.
6. Ja es ar savu automašīnu nebraukšu, vai tās akumulators izlādēsies?
Nē, ja ar automašīnu netiks braukts nosacīti īsu laika posmu, tas akumulatoru neietekmēs. Volkswagen sniedz arī pakalpojumu “Palīdzības uz ceļa” gadījumos, kad radušās kādas tehniskas problēmas, un Mobilitātes garantijas ietvaros šāds pakalpojums tiek nodrošināts bez maksas.
7. Ja es nokavēšu tehnisko apkopi, vai mana transportlīdzekļa garantija vairs nebūs spēkā?
Parasti visām kārtējām tehniskajām apkopēm jābūt veiktām attiecīgajos termiņos. Visi mūsu servisa centri strādā — ja jūsu transportlīdzeklim nepieciešams veikt remontu vai tehnisko apkopi, lūdzu, sazinieties ar jūsu vietējo servisa centru.
8. Vai ir pieejams transportlīdzekļa savākšanas un piegādes pakalpojums?
Jā, lielākā daļa servisa centru piedāvā Savākšanas un piegādes pakalpojumu. Lūdzu, sazinieties ar servisa centru, lai uzzinātu par pieejamību un iespējām, kā arī apspriestu jebkādus konkrētus jums interesējošos jautājumus.
Jūs varat būt droši, ka darām visu iespējamo, lai apkalpotu visus mūsu klientus, un mēs esam gatavi atbildēt uz visiem jautājumiem, kas jums radušies saistībā ar šo situāciju.
*
*
*Recommended On-The-Road (OTR) retail prices include: delivery charge, half a tank of fuel, number plates, Road Fund Licence and first registration fee at £55.00 and Vehicle Excise Duty. Price includes VAT and is calculated at 20% but this may alter to reflect any change in the applicable VAT rate.
RRP – Recommended Retail Price includes VAT and is calculated at 20% but this may alter to reflect any change in the applicable VAT rate.
Prices quoted in the Audi Configurator are Audi UK’s recommended On-The-Road prices and may vary from time to time. It is always possible that, despite our best efforts, some vehicles may be incorrectly priced. Always finalise prices with your local Audi Centre.
Please check model availability and full specification details with your Audi Centre prior to ordering. Neither Audi nor Audi Partners can accept contractual responsibility for your reliance on the information contained in the Audi Configurator.
Performance figures and specifications relating to Audi vehicles are indicative only and performance cannot be guaranteed. Performance figures and specifications may be updated on this site from time to time, when new test results are available. Your local Audi Centre can always provide you with the most up-to-date information available.
Written and visual depictions (including photographs) of vehicles, are for illustrative purposes only and should not be relied upon. Some illustrations may not accurately reflect UK specifications (including paint and trim colours) and may not be available. If in doubt always contact your local Audi Centre.
When you purchase a vehicle or any vehicle maintenance services from an Audi Centre, your contract is always with the Centre and not with Audi UK. Any concerns you have in relation to the purchase of a vehicles should always be directed to your Audi Centre.