Audi e-tron S > Audi tron > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron S Sportback

Audi e-tron S

Elektrisks un ātrs.
Audi e-tron S.

Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP)
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0

Katrs brauciens ar atjaunināto, pilnībā elektrisko Audi e-tron S² kļūst aizraujošāks, pateicoties dinamikai, kādu spēj nodrošināt tikai jaudīga elektriskā piedziņa. Pateicoties izcilajai akseleratora pedāļa atsaucībai, Audi e-tron S ieskrienas no 0 līdz 100 km/h 4,5 sekundēs praktiski bez skaņas. Ne mazāk iespaidīga ir automobiļa 374 km³ nobraukuma rezerve (WLTP ciklā) ar vienu uzlādi, kā arī izcilā manevrētspēja un saķere.

Pārliecinoša jauda

Audi e-tron S² ir aprīkots ar trīs elektromotoriem, no kuriem divi izvietoti aizmugurē. Priekšā izvietotais trešais elektromotors zibenīgi pieslēdzas, kad nepieciešams vēl lielāks griezes moments, vai arī, lai atbalstītu prediktīvo sistēmu darbību uz apledojuša ceļa vai ātros līkumos. Līdz ar to automobiļa kopējā maksimālā jauda ir 370 kW (enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0).

Veiktspēja skaitļos

Sistēmas jauda

370

kW*

(503 ZS)

Paātrinājums

4.5

s*

0 līdz 100 km/h

Maksimālais ātrums

210

km/h*

Ierobežots

*Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0.

Front view Audi e-tron S

Evolucionāra piedziņa

Katru braucienu ar Audi e-tron S² īpašu padara vilces vektorēšanas sistēma. Izbaudiet sportisku vadāmību, uzlabotu dinamiku un līdz šim vēl nebijušu kontroles līmeni uz gandrīz visiem seguma veidiem un praktiski visos laikapstākļos. Sensori pastāvīgi uzrauga braukšanas apstākļus un sadala dzinējspēku starp aizmugurējiem riteņiem atbilstoši jūsu individuālajam braukšanas stilam. Turklāt sistēma atbalsta arī selektīvu atsevišķu riteņu griezes momenta kontroli: pagrieziena iekšmalā esošais ritenis tiek gandrīz nemanāmi piebremzēts, izvairoties no saslīdēšanas un sniedzot izveicīgāku un neitrālāku vadāmību.

Vizuālā veiktspēja

Audi e-tron S² dinamiskais potenciāls ir pamanāms jau no pirmā acu uzmetiena. Tam ir izteiksmīgs priekšējais buferis, par 23 mm platākas riteņu arkas un difuzora ieliktnis gandrīz visa aizmugurējā bufera platumā. Īpašu akcentu veido sudraba krāsas elementi – no priekšējā bufera apmales līdz vienotajam režģim un difuzora ieliktnim.

Viscaur sportisks: salons

Arī Audi e-tron S² ir līmenī: sportisks un elegants. To nodrošina elektriski regulējamie sporta sēdekļi ar ādas/Alcantara apdari, S emblēmām un romba dizainu. Šīs emblēmas ir iestrādātas arī uz durvju sliekšņu apdares un stūres. Automobiļa plašajā salonā ir daudz vietas komfortablai braukšanai.

Krāsas un diski

Kombinējiet dažādas krāsas un diskus, lai radītu tieši savai gaumei atbilstošu Audi e-tron S².
6Y6Y_CA0-Pyramid_AU51x_etron_001_00.jpg
Daytona pelēka, perlamutra Daytona pelēka, perlamutra
Antigua zila, metāliska Antigua zila, metāliska
Navarra zila, metāliska Navarra zila, metāliska
Catalunya sarkana, metāliska Catalunya sarkana, metāliska
Glacier balta, metāliska Glacier balta, metāliska
20 collu vieglmetāla diski ar piecu V formas spieķu dizainu (S-style) 20 collu vieglmetāla diski ar piecu V formas spieķu dizainu (S-style)
21 collas vieglmetāla diski ar piecu V formas spieķu zvaigznes dizainu (S style), Graphite pelēki, ar dimantu slīpēti 21 collas vieglmetāla diski ar piecu V formas spieķu zvaigznes dizainu (S style), Graphite pelēki, ar dimantu slīpēti
21 collu Audi Sport vieglmetāla diski ar piecu Y formas spieķu rotora dizainu, melnā krāsā, ar dimantu slīpēti 21 collu Audi Sport vieglmetāla diski ar piecu Y formas spieķu rotora dizainu, melnā krāsā, ar dimantu slīpēti

Ātra uzlāde. Un miers.

Audi e-tron S² ir ne tikai ātrs uz ceļa, bet arī ātri uzlādējams. To iespējams ērti uzlādēt mājās ar e-tron kompakto uzlādes sistēmu vai, esot ceļā, gandrīz 155 000 uzlādes stacijās visā Eiropā, izmantojot e-tron uzlādes pakalpojumu. Lieljaudas uzlādes (HPC) stacijās e-tron S iespējams uzlādēt no 5% līdz 80% aptuveni pusstundas laikā. Apvienojumā ar moderno rekuperācijas sistēmu šis pilnībā elektriskais apvidus automobilis ļauj nobraukt līdz 374 km³ ar vienu uzlādi (WLTP ciklā).

1
*** Pievienot vietējo saistību atrunu par patēriņa un izmešu vērtībām ***
2
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 26,3–25,1 (NEDC); 28,4–26,2 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0
3
maksimālā nobraukuma rezerve ir norādīta efektivitātes braukšanas režīmā ar izslēgtu gaisa kondicionēšanas sistēmu un apsildi. Vēl viena prasība ir lietošana pilsētas satiksmē temperatūrā virs 5 °C un ar standarta 19 collu riepām.