e-tron GT konceptauto > Audi tron > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Audi e-tron GT concept

e-tron GT konceptauto

Cieni veco.
Atver durvis jaunajam.

Animated headlights Audi e-tron GT concept

Audi e-tron GT konceptauto¹ piedāvā ielūkoties nākotnē. Šai četrdurvju kupejai ir gara garenbāze, kā arī klasiska Gran Turismo automobiļa proporcijas apvienojumā ar progresīvu Audi dizainu. Sporta automobiļa cienīgas braukšanas īpašības nodrošina nākotnes piedziņa – pilnībā elektriska, ar raksturīgo Audi quattro pilnpiedziņu.

Mūsu elektromobilitātes vīzija

Side and rear view Audi e-tron GT concept

e-tron GT konceptauto¹ sniedz priekšstatu par vienu no Audi nākotnes dizaina valodas attīstības virzieniem: kupejai līdzīgā jumta līnija, kas stiepjas tālu līdz aizmugurei, smeļas iedvesmu no visiem jau zināmā Sportback dizaina un papildina no priekšējiem riteņiem tālāk atvirzīto salonu.

Closer front view Audi e-tron GT concept

Jauns, bet zināms – evolucionārs dizains

Priekšpusi grezno labi zināmais vienotais režģis, kuram šoreiz ir izteikta horizontāla arhitektūra no vairākiem elementiem un neuzkrītošs 3D dizains. Izteiksmīgais, izgaismotais e-tron logotips, kas atrodams arī aizmugurē, acumirklī ļauj noprast, ka šis Audi konceptautomobilis ir pilnībā elektrisks. Ne mazāk svarīgs dizaina elements ir plūdlīniju sānu spoguļi, kas izceļ šī Gran Turismo konceptautomobiļa dinamisko un eleganto ārieni.

Redzamība ar lāzera precizitāti

Matrix LED priekšējie lukturi ar lāzera tālajām gaismām, sašaurinātiem elementiem un jaunu vizuālo motīvu izceļ Audi e-tron GT konceptauto¹ dinamiku, pat neizkustoties no vietas. Vadītāju sagaida īpašs gaismas motīvs Audi raksturīgā stilā.

Matrix LED headlights of the Audi e-tron GT concept
Animated rearlights Audi e-tron GT concept

Mūsdienīgs mirdzums –
no visām pusēm

Aizmuguri visā platumā grezno nepārtraukta gaismas josla ar sašaurinātiem elementiem abos galos, atbalsojot priekšējo lukturu dizainu. Zem šīs joslas izvietots izgaismots e-tron logotips.

Elegants izskats, mazāks patēriņš

Uzlabota aerodinamika samazina enerģijas patēriņu un ļauj ar vienu uzlādi veikt lielāku attālumu. Tāpēc, sekojot Vorsprung durch Technik filozofijai, Audi e-tron GT konceptauto¹ dizainu lielā mērā ietekmēja mērījumi vēja tunelī. Uzskatāms piemērs ir priekšējais pārsegs, kas samazina nevēlamu turbulenci. Pat 22 collu disku ar pieciem dubultspieķiem dizains ir veidots tā, lai nodrošinātu optimālu bremžu disku ventilāciju un samazinātu gaisa pretestību. Savukārt lielais difuzors aizmugurē mazina vertikālās svārstības. Būtiska loma svara samazināšanā ir šasijai, kurā izmantoti dažādi materiāli, tostarp alumīnijs, tērauds, kā arī oglekļa šķiedra jumtam.

Piedziņa – protams, quattro

Audi e-tron GT konceptauto¹ ir aprīkots ar jaudīgu quattro elektrisko piedziņu: diviem pastāvīgi regulējamiem sinhronajiem motoriem, pa vienam uz katras ass, kas pievada griezes momentu visiem četriem riteņiem.

Vilcējspēka sadalījums starp asīm un kreisās un labās puses riteņiem tiek kontrolēts elektroniski. Tas nodrošina optimālu vilci. Akumulators ir plakans un aizņem visu virsbūves apakšu starp priekšējo un aizmugurējo asi, tā nodrošinot ārkārtīgi zemu smaguma centru. Kopā ar pilnpiedziņu tas nozīmē, ka vadītājs var izbaudīt izcilu dinamiku un precīzu vadāmību apvienojumā ar lielisku virziena noturību.
1
Attēlotais un aplūkotais transportlīdzeklis ir konceptauto, kas netiek ražots sērijveidā.