e-tron ikdienas dzīvē > Audi tron > Sākumlapa
e-tron

e-tron ikdienas dzīvē

Neticams paātrinājums. Gandrīz nedzirdama pārvietošanās. Lieliska sajūta, apzinoties, ka netiek radīti CO2 izmeši. Ja kādreiz esat braucis ar elektroautomobili vai hibrīdautomobili elektriskajā režīmā, jūs jau zināt, cik aizraujoša ir elektromobilitāte. Pateicoties elektriskajai piedziņai, e-tron ne tikai piedāvā aizraujošu pārvietošanos, bet ir arī piemērots lietošanai ikdienā bez ierobežojumiem. Lai elektroautomobiļa vai no elektrotīkla uzlādējama hibrīdautomobiļa lietošana ikdienā noritētu bez sarežģījumiem, vissvarīgākā ir uzticama uzlāde.

Līdz 411 km nobraukuma rezerve (WLTP ciklā)

Cik lielu attālumu iespējams nobraukt pilsētas satiksmē, pa lauku ceļiem un pa ātrgaitas šoseju? Cik lielu atšķirību nodrošina "efficiency" braukšanas režīms? Atbildes uz šiem jautājumiem sniegs mūsu nobraukuma rezerves kalkulators! Norādīto nobraukuma rezervju pamatā ir klientu veiktie braucieni, kas atbilst Audi portfelim. Šeit, atšķirībā no WLTP cikla, tiek pieņemts, ka darbojas gaisa kondicionēšanas sistēma. Ar īpaši energoefektīvu braukšanas stilu (tas ir, ar nemainīgu vidējo ātrumu, neieslēdzot gaisa kondicionēšanas sistēmu utt.) ir iespējams nobraukt vēl lielāku attālumu. Braukšanas profili nav veidoti nemainīgā ātrumā. Lai maksimāli pietuvinātu tos reāliem apstākļiem, katram braukšanas profilam tiek izmantotas paātrinājuma un bremzēšanas fāzes, pamatojoties uz praksē uzkrātām vērtībām.

e-tron

Vai jums ir kādi jautājumi par publisko uzlādi un uzlādi mājās?

Mūsu uzlādes laika kalkulators sniegs atbildes tieši uz šiem jautājumiem. Uzziniet, cik ilgs laiks nepieciešams, lai pilnībā uzlādētu Audi e-tron¹ no mājas kontaktligzdas. Varat arī izmantot uzlādes laika kalkulatoru, lai noskaidrotu, cik lielu attālumu varēs nobraukt pēc vienu stundu ilgas uzlādes publiskās uzlādes stacijā. Norādīto nobraukuma rezervju pamatā ir klientu veiktie braucieni, kas atbilst Audi portfelim. Šeit, atšķirībā no WLTP cikla, tiek pieņemts, ka darbojas gaisa kondicionēšanas sistēma. Ar īpaši energoefektīvu braukšanas stilu (tas ir, ar nemainīgu vidējo ātrumu, neieslēdzot gaisa kondicionēšanas sistēmu utt.) ir iespējams nobraukt vēl lielāku attālumu. Braukšanas profili nav veidoti nemainīgā ātrumā. Lai maksimāli pietuvināto tos reāliem apstākļiem, katram braukšanas profilam tiek izmantotas paātrinājuma un bremzēšanas fāzes, pamatojoties uz praksē uzkrātām vērtībām. Norādīto uzlādes laiku ietekmē ārējie faktori, piemēram, temperatūra un braukšanas stils.

e-tron