Sīkdatnes

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

RS e-tron GT > Audi e-tron GT > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
RS e-tron GT side view

RS e-tron GT

Tīra enerģija un progresīva veiktspēja

Woman in front of Audi RS e-tron GT

Paātrinājuma ģeometrija

Skulptūrveida dizains apvieno Gran Turismo dinamiskas proporcijas ar nekļūdīgām Audi RS modeļa īpašībām.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT roof

Sportiskuma un ekskluzivitātes apvienojums

Papildu aprīkojumā pieejamais oglekļa jumts ir izgatavots no oglekļa šķiedru pastiprināta polimēra. Augsto tehnoloģiju materiāls ir ļoti noturīgs un vienlaikus ārkārtīgi viegls.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT cockpit

Vērsts uz estētisku braukšanas dinamiku

Audi RS e-tron GT² viss ir vērsts uz salona funkcionālo centru: vadītāja pozīciju.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT Edition one

Elektrificējošs sākums

Automobilis ar valdzinošu potenciālu pieejams edition one ierobežota aprīkojuma komplektācijā, ko varēs iegūt pirmie Audi RS e-tron GT² pircēji.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT driving

Sajūtu dinamika

Elektriska braukšana, nepārspējams prieks: modernā balstiekārta piedāvā komfortu, sportiskumu un lietojamību ikdienā, kā īstam Gran Turismo automobilim pienākas.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Jauda

440

kW

Paātrinājums (0–100 km/h)

3.3

s

Uzlādes sistēma

800

volti

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Universāla klātbūtne

Šo ambīciju – veidot jaunu automobiļa interpretāciju – atspoguļo arī tradicionāls dizains, ko iedvesmojusi aerodinamiska veiktspēja. Progresīva greznība nodrošina ātrumu, lai vēl vairāk pastiprinātu ar emocijām piesātinātu braukšanas pieredzi. Īpašības: RS emblēmas ar sarkanu rombu.

Audi RS e-tron GT front
Audi RS e-tron GT rear light
 

Animēta gaismas josla

Vēl viena animēta gaismas josla stiepjas visā aizmugures platumā, bet ārmalās to ierāmē atsevišķi gaismekļos iebūvēti V veida segmenti. Šī dubultā atpakaļgaitas luktura un indikatora funkcija Audi ir pieejama pirmoreiz.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT side view of rim

Precīza apdare

Drosmīgi veidotā sānu līnija un atšķirīgais aizmugurējais difuzors rada iespaidu, ka automobilī slēpjas pamatīgs spēks. Viegli ieslīpā jumta līnija, kas iesniedzas Audi RS e-tron GT² aizmugurējā daļā, pauž automobiļa vēlmi traukties uz priekšu pat brīžos, kad tas stāv uz vietas.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Man in front of Audi RS e-tron GT
 

Tīrs un precīzs

Unikālie akcenti iezīmē tā galvenās īpašības. Piemēram, automobiļa zemais smaguma centrs kļūst redzams, pateicoties izceltajiem sliekšņiem un garajai riteņu garenbāzei.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Dinamiska izpausme: RS dizaina pakas

RS dizaina paka, sarkanie elementi piešķir automobiļa salonam satriecošus akcentus, pateicoties spilgti sarkanam diegu šuvumam. RS dizaina paka, pelēkā krāsa izceļ automobiļa salonu, ko nodrošina augstas kvalitātes salona apdares materiāli un izsmalcināti kontrastējošs diegu šuvums tērauda pelēkā krāsā.

Audi RS e-tron GT cockpit

Viss labi pārskatāms

Izvērstais vadības panelis ar pilnībā digitālu 12,3 collu krāsu displeju un viduskonsoli ir ergonomiski vērsti pret vadītāju.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT front seat
 

Sportisks izskats. Sportisks raksturs

Sporta sēdekļi priekšā nodrošina labu sānu atbalstu, pat braucot līkumos lielā ātrumā.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi RS e-tron GT rear seats

Aizmugurējā sēdekļu rinda

Atšķirīgie ārējie aizmugurējie sēdekļi ar papildu centrālā sēdekļa iespēju uzsver sportisko raksturu.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Progresa formula

Šasijā integrētais 800 voltu litija jonu akumulators nodrošina īpaši augstu veiktspēju gan uzlādes, gan braukšanas laikā. Apvienojumā ar rekuperācijas sistēmu tas nodrošina nobraukuma rezervi līdz 472–433 km atbilstoši WLTP mērījumu procedūrai.

Audi RS e-tron GT charging in public

Ātrā uzlāde³

Audi RS e-tron GT² veiktspēja ir acīmredzama arī uzlādes laikā: līdz 270 kW standarta 800 voltu uzlādes stacijās. Aptuveni 5 minūšu laikā tiek uzlādēta enerģija nākamajiem 100 km. Akumulators no 5% līdz 80% tiks uzlādēts aptuveni 22,5 minūtēs.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Vairāk informācijas
Audi RS e-tron GT charging at home
 

Uzlāde mājās⁴

Audi RS e-tron GT² iespējams uzlādēt ar maksimālo standarta maiņstrāvas (AC) uzlādes jaudu 11 kW. Lai mājās veiktu ātrāku uzlādi ar 22 kW, nepieciešams papildu aprīkojumā pieejamais e-tron uzlādes sistēmas savienojums un papildu aprīkojumā pieejamā iebūvētā uzlādes ierīce ar jaudu līdz 22 kW (AC).

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

RS jaunā dimensijā

Jauda, ko sniedz Audi RS e-tron GT² ar pilnībā elektrisko quattro četru riteņu piedziņu, ir iespaidīga. Izmantojot priekšējā un aizmugurējā tilta elektrisko piedziņu, tā jauda var sasniegt pat 440 kW (kombinētais elektrības patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0).

Enerģija 100km nobraukumam tiek uzlādēta

aptuveni 5

minūtēs

Akumulators no 5% līdz 80% tiek uzlādēts

22,5

minūtēs

Nobraukuma rezerve (WLTP)

472

km

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Sound

RS e-tron GT² skaņa

Manufacture Böllinger Höfe

Kaislība rada progresu

Elektrisko Gran Turismo ražotne Bēlingerhēfā netālu no Nekarsulmas ir vieta, kur uzmanības pievēršana vissmalkākajai detaļai sastopas ar precizitāti un kvalitāti.

1
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 20,2–19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
2
Akumulatora uzlādes laiks var atšķirties atkarībā no virknes faktoru, tostarp apkārtējās vides temperatūras, valstij raksturīgu savienotāju izmantošanas un priekškondicionēšanas funkcijas izmantošanas (piemēram, attālināta automobiļa gaisa kondicionēšanas vadība). Izmantojot mājas savienotājus, e-tron uzlādes sistēma ierobežo uzlādes jaudu.
3
Veicot uzlādi no maiņstrāvas tīkla, Audi iesaka veikt augstsprieguma akumulatora uzlādi no rūpnieciskajām rozetēm, uzlādes stacijās vai no sienas kārbas. Tā ir efektīvāka un ievērojami ātrāka, nekā uzlāde no mājas rozetes. Ja jums ir pieejama rūpnieciskā elektrības rozete ar maiņstrāvu (AC) vai publiskā maiņstrāvas vai līdzstrāvas uzlādes stacija, neveiciet regulāru automobiļa uzlādi no mājas elektrības rozetēm, izmantojot mobilo e-tron uzlādes sistēmu (kompakto un pieslēdzamo). Uzlādes jauda ir atkarīga no elektrotīkla savienojuma kontaktspraudņa, valstī izmantotā sprieguma, elektrotīklā pieejamo fāžu skaita, kā arī un elektroinstalācijas klienta mājoklī. Tādēļ tā atsevišķos gadījumos var būt zemāka.