Sīkdatnes

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Q3 TFSI e > Q3 > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Öffentliche Ladesituation Audi Q3 TFSI e

Q3 45 TFSI e

Elektrificējoša daudzpusība
Audi Q3 45 TFSI e.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,7–1,4 l/100 km
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 16,0–14,4 kWh/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 39–32 g/km

Elektrificējošs ģimenes apvidus automobilis. Audi Q3 45 TFSI e². Ar inovatīvu plug-in hibrīda piedziņu, kas ļauj nobraukt 45–51 kilometru³ pilnībā elektriskajā režīmā, neradot pilnīgi nekādus lokālos izmešus. Tas arī piedāvā daudz vietas, tehniskās inovācijas un uzlabotu balstiekārtu vēl labākai dinamikai.

Stipro pušu kombinācija

Izbaudiet dinamisku elektriskās piedziņas un iekšdedzes dzinēja kombināciju. Audi Q3 45 TFSI e² nodrošina 180 kW kopējo sistēmas jaudu (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,7–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 16,0–14,4 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 39–32 g/km), kā arī 400 Nm kopējo griezes momentu. Izmantojot palielinātas jaudas funkciju, automobilis paātrinās no 0 līdz 100 km/h 7,3 sekundēs.

Woman at the wheel of the Audi Q3 TFSI e
 

Elektrificējoši ikdienas braucieni

Ar pilnībā uzlādētu akumulatoru pilnībā elektriskajā režīmā jūsu rīcībā ir 85 kW elektrības jauda (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,7–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 16,0–14,4 kWh/100 km; CO₂ izmešu daudzums kombinētajā ciklā¹: 39–32 g/km), kā arī 330 Nm griezes moments. Nobraukuma rezerve pilnībā elektriskajā režīmā ir aptuveni 45–51 km³, bet maksimālais ātrums elektriskajā režīmā ir 140 km/h.

Individuāla braukšanas pieredze

MMI ļauj izvēlēties dažādus braukšanas režīmus: izmantojiet pilnībā elektrisko (EV) īsiem ikdienas braucieniem vai pārsvarā izmantojiet iekšdedzes dzinēju akumulatora taupīšanai, lai vēlāk brauktu elektriskajā režīmā (Hold), vai uzlādes līmeņa papildināšanai (Charge)⁵.

MMI system Audi Q3 TFSI e
 
Audi Q3 45 TFSI e² skaitļos

Elektriskā nobraukuma rezerve (aptuveni)

45–51

km*

Paātrinājums

7.3

s**

0 līdz 100 km/h

Sistēmas jauda

180

kW**

*Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 17–20 collu riteņiem.
**Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,7–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 16,0–14,4 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 39–32 g/km.

Audi virtual cockpit Audi Q3 TFSI e

Viss labi pārskatāms

Papildus daudzām jau zināmām funkcijām un ekrāniem, augstas izšķirtspējas MMI displejs un Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma nodrošina informāciju par automobiļa atlikušo nobraukuma rezervi un enerģijas plūsmu. Audi virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā iekļautais jaudas mērītājs informē par elektrosistēmas darbību, akumulatora uzlādes līmeni un bremžu rekuperāciju.

Home charging situation Audi Q3 TFSI e

Vienkāršota uzlāde mājās

Izmantojot standarta e-tron kompakto uzlādes sistēmu, varat uzlādēt savu Audi Q3 45 TFSI e², pieslēdzot to mājas un rūpnieciskajām kontaktligzdām ar uzlādes jaudu līdz 3,6 kW⁶.

Uzzināt vairāk

Krāsas un diski

Kombinējiet dažādas krāsas un diskus, lai radītu savai gaumei pilnībā atbilstošu Audi Q3 45 TFSI e².
2Y2Y-42F_Pyramid_AU32x_Q3_001_03.jpg
Glacier balta, metāliska Glacier balta, metāliska
Chronos pelēka, metāliska Chronos pelēka, metāliska
Navarra zila, metāliska Navarra zila, metāliska
Turbo zila Turbo zila
Tango sarkana, metāliska Tango sarkana, metāliska
20 collu vieglmetāla diski ar 5 dubultspieķu dinamisku dizainu, sarkanā vai matēti melnā krāsā, izteikti spīdīga apdare 20 collu vieglmetāla diski ar 5 dubultspieķu dinamisku dizainu, sarkanā vai matēti melnā krāsā, izteikti spīdīga apdare
19 collu vieglmetāla diski ar 5 spieķu Dynamic dizainu 19 collu vieglmetāla diski ar 5 spieķu Dynamic dizainu
19 collu vieglmetāla diski ar 5 spieķu dizainu, titāna pelēkā matētā krāsā, spīdīga apdare 19 collu vieglmetāla diski ar 5 spieķu dizainu, titāna pelēkā matētā krāsā, spīdīga apdare
19 collu vieglmetāla diski ar 7 spieķu rotora dizainu, antracīta melnā krāsā, spīdīga apdare 19 collu vieglmetāla diski ar 7 spieķu rotora dizainu, antracīta melnā krāsā, spīdīga apdare
View boot Audi Q3 TFSI e

Elastīga telpas koncepcija

Lai ietaupītu vietu, elektromotora akumulators atrodas zem plakanās bagāžas nodalījuma grīdas. Tā ietilpība ir 380 litri, bet ar nolocītām sēdekļu atzveltnēm to ir iespējams palielināt līdz 1375 litriem. Standarta plus aizmugurējais sēdeklis piedāvā vēl lielāku elastību. Iespējams regulēt tā pozīciju uz priekšu/atpakaļ un atzveltņu leņķi. Sēdekļus var arī nolocīt 40:20:40 proporcijā.

Piezīme: atklājiet Audi Q3 45 TFSI e² izcilo bagāžas ietilpību šajā aizmugurējo sēdekļu animācijā.

Vieta sportiskumam

design selection salons un S line salons – divas fascinējošas salona iespējas. design selection salonā iekļauti krāsaini Alcantara⁸ materiāla laukumi priekšējā panelī un durvju roku balstos.

View Cockpit Audi Q3 TFSI e
 
 

S line salonā iekļautas S emblēmas uz priekšējo sēdekļu atzveltnēm un uz sporta stūres ar ādas apdari. Sportisko izskatu akcentē tumšas alumīnija krāsas ielaidumi un priekšējo durvju sliekšņu apdare ar izgaismotiem alumīnija ielaidumiem.

Aplūkojiet salonu

Iepazīstiet jauna veida braukšanu

Dinamiskais siluets un aizraujošā virsmu forma liek Audi Q3 45 TFSI e² izcelties pūlī. Izteiksmīgā priekšpuse un papildu aprīkojumā pieejamie Matrix LED priekšējie lukturi ar dinamiskajiem virzienrādītājiem rada pievilcīgu un nekļūdīgi atpazīstamu ārieni. Parādiet savu sportiskumu ar S line aprīkojumu. Dinamiski dizaina elementi, piemēram, S line buferi, uzreiz ļauj noprast automobiļa jaudas potenciālu.

Side rear view Audi Q3 TFSI e

Panorāmas skats

Piezīme: atklājiet Audi Q3 45 TFSI e² no dažādiem leņķiem šajā 360 grādu animācijā.

Audi Q3 TFSI e
1
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,7–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 16,0–14,4 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 39–32 g/km.
2
Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 17–20 collu riteņiem.
3
Līdz galam nospiežot akseleratora pedāli, uz neilgu laiku tiek aktivēts elektromotors (palielinātas jaudas funkcija). Šīs funkcijas pieejamība un atkārtota izmantošana ir atkarīga no vairākiem faktoriem, piemēram, akumulatora uzlādes līmeņa un piedziņas komponentu temperatūras.
4
Var palielināties degvielas patēriņš.
5
Strāvas kabelis ar industriālo savienotāju un uzlādes sistēmas vadības bloks ir savstarpēji salāgoti. Ja vēlāk nomaināt strāvas kabeli pret citu ar atšķirīgu savienotāju, var samazināties sistēmas kopējā pieejamā uzlādes jauda. Standarta e-tron kompaktajai uzlādes sistēmai ir automobiļa savienojuma kabelis ar 4,5 m garumu. Uzlādes jauda ir atkarīga no savienotāja un elektrotīkla jaudas parametriem attiecīgajā reģionā, un var būt līdz 3,6 kW. Uzlādes jauda ir atkarīga no elektrotīkla savienojuma kontaktspraudņa, valstī izmantotā sprieguma, elektrotīklā pieejamo fāžu skaita, kā arī un elektroinstalācijas klienta mājoklī. Tādēļ tā atsevišķos gadījumos var būt zemāka.
6
Alcantara ir neausts mikrošķiedras materiāls.