Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā*: 12,9 l/100km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā*: 294–293 g/km
Saikne ar autosportu, tiekšanās pēc rezultātiem un bezkompromisu forma: neviens cits automobilis neatspoguļo šīs Audi vērtības tik labi kā Audi R8. Tas ir kā esence, kas apvieno visu, kas saistīts ar autosportu un ekskluzivitāti. Audi R8 Coupé V10 quattro ir īsts Audi visaugstākajā līmenī.
Jauda
kW*
(570 ZS)
Maksimālais ātrums
km/h*
Paātrinājums
sekundes
no 0 līdz 100 km/h
Atmosfēriskais V10 dzinējs: spēks nāk no sirds
Audi R8 sirds ir starp abām asīm novietotais atmosfēriskais V10 dzinējs. 5,2 litru FSI dzinēja neapturamā jauda piešķir automobilim īpašu raksturu. Maksimālais 560 Nm griezes moments ir pieejams pie 6200 apgriezieniem minūtē. Tā ciešā saikne ar augsti tehnoloģiskiem sacīkšu automobiļiem izpaužas dažādās jomās. Piemēram, sausā kartera eļļošana ļauj to uzstādīt īpaši zemu. Tas savukārt būtiski ietekmē R8 vadāmības precizitāti jebkurā situācijā. 10 cilindru īpašā aizdedzes secība piešķir dzinējam unikāli raksturīgu skaņu, kas līdzinās varenam lauvas rēcienam.
Šasija: precizitāte visos aspektos
Sacensībās nozīme ir ne tikai jaudai, bet arī tam, cik precīzi un cik tieši jūs varat to pārnest uz ceļu. Daļēji to nodrošina šasija: visiem četriem Audi R8 riteņiem ir alumīnija dubultsviru asis. Audi R8 standarta aprīkojumā iekļauta Audi drive select braukšanas dinamikas sistēma ar četriem režīmiem. Ar Audi magnētisko balstiekārtas sistēmu amortizatori pielāgojas jūsu braukšanas stilam un ceļa profilam, veicot izmaiņas katram ritenim milisekundes ātrumā.
Jauni stūres pastiprinātāja regulējumi padara stūres darbību vēl precīzāku un ļauj vēl labāk izjust ceļu. Izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma regulē stūres leņķi atbilstoši ātrumam, nodrošinot ārkārtīgi precīzu vadāmību. Par ātruma samazināšanu, kad tas nepieciešams, rūpējas standarta aprīkojumā iekļautie perforētie un ventilētie tērauda bremžu diski. To unikālais viļņveida dizains apliecina, cik daudz uzmanības Audi pievērš tam, lai R8 konstrukcijas svara samazināšanas pieeja izpaustos katrā detaļā. Bremžu suporti ir pieejami melnā vai pēc pasūtījuma sarkanā krāsā.
Dizains: perfektas līnijas
Radīts, lai būtu priekšā pārējiem: jaunais Audi R8 ar uz priekšu novirzītu salonu, izteiktajām riteņu arkām un unikālu difuzoru ir aizguvis vairākus dizaina elementus no autosporta pasaules un Audi pieredzes sacensībās.
Dziļās horizontālās līnijas padara priekšpusi platāku un liek Audi R8 vizuāli izskatīties vēl zemākam un sportiskākam. Sānos dominē raksturīgie paneļi, bet aizmugurē izceļas pilna platuma gaisa izplūdes režģis un jaunas, ovālas izplūdes caurules. Standarta 19 collu disku vietā iespējams pasūtīt jauna dizaina frēzētus 20 collu diskus ar pieciem V veida spieķiem un trīs dažādiem virsmas variantiem.
Salons: fokuss un elegance
Saikne ar autosporta pasauli izpaužas arī Audi R8 salonā: lielā arkas kontūra tieši jums priekšā vizuāli ieskauj visas vadības ierīces, imitējot uz vadītāju orientēta vienvietīga sacīkšu automobiļa dizainu. Turklāt apsildāmajiem sporta sēdekļiem ir elektriska un pneimatiska regulēšana un augstas kvalitātes Nappa ādas apdare. Audi R8 Coupé V10 quattro ir pieejamas jaunas krāsu kombinācijas: pasteļa sudraba ar akmens pelēkām kontrastējošām šuvēm, Palomino brūna ar tēraudpelēkām šuvēm un melna ar Utopia zilām šuvēm. Protams, arī jūsu individuālās vēlmes var būt neierobežotas. Audi exclusive jūsu izvēlei piedāvā plašu krāsu un materiālu kombināciju klāstu.
Audi virtuālā vadītāja informācijas sistēma: viss svarīgais acu priekšā
Arī digitālie salona risinājumi ir veidoti tā, lai vadītājs varētu maksimāli koncentrēties uz trasi, standarta aprīkojumā iekļaujot MMI navigation plus un Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas kombināciju. Lielā 12,3 collu pa diagonāli ekrāna galvenajā vietā atrodas tahometrs. Apkārt tam ir izvietoti papildu dati, piemēram, griezes moments, dinamiskā pārslodze, apļa laiks, dzinēja un transmisijas eļļas temperatūra, kā arī riepu gaisa spiediens un temperatūra. MMI sistēma darbojas ar inteliģento balss atpazīšanu, un to principā iespējams kontrolēt, nenoņemot rokas no stūres.
Ļaujiet Audi R8 Coupé V10 quattro² sevi apburt