Novatoriska dizaina ikona
Audi e-tron GT quattro² dizains ir precīzs elektriskās mobilitātes un nekļūdīga Audi DNS iemiesojums.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Daudzpusīgs prieks pie stūres
Audi e-tron GT quattro² ir braukšanas dinamikas iemiesojums. To nodrošina koncepcija, kurā ir padomāts par visu, kas padara automobili sportisku.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Vērsts uz dinamiskas vadības estētiku
Salonā Audi e-tron GT quattro² piedāvā plašu ikdienas izmantošanai paredzētu funkciju klāstu apvienojumā ar visaugstāko kvalitāti.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Paplašinātai telpas izjūtai
Panorāmas jumta lūka ar tās vienlaidus melno spīdumu norāda uz bagātīgu plašuma sajūtu salonā.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Jauda
kW
Paātrinājums (0–100 km/h)
s
Uzlādes sistēma
volti
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Gran Turismo proporcijas – plakans un plats ar garu riteņu bāzi – liek saprast, ka šeit sportiskums satiekas ar ikdienas funkcionalitāti. Virsbūves skulptūrveida dizains iemieso jaudu un veiktspēju
Izteiksmīgi akcenti
Aerodinamiski optimizētas formas kļūst par funkcionālām detaļām. No inteliģentajām gaisa ieplūdes lūkām priekšā līdz ventilējošajām riteņu arkām un satriecošo aizmugurējo difuzoru.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Audi e-tron GT quattro² ir mūsdienīgs progresa demonstrētājs. Tas izstaro sportiskumu, ekskluzivitāti un komfortu. Sporta sēdekļos plus, kas priekšā ir aprīkoti ar integrētiem galvas balstiem, ir aprīkoti ar īpašas formas sānu polsterējumiem, lai nodrošinātu pietiekamu sānisko atbalstu braukšanai līkumos un sportiskai vadīšanai.
Pielāgota digitalizācija
Lietojiet navigāciju, sazinieties, iegūstiet informāciju vai izmantojiet plašo informācijas un izklaides iespēju klāstu. Ar aizraujošu lietošanas koncepciju.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Automobiļu mūsdienīgums
Projektētāji izvēlējās izmantot resursu efektīvus materiālus. Piemēram, salonu pilnīgi bez ādas.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Šasijā integrētais 800 voltu litija jonu akumulators nodrošina ārkārtīgi augstu veiktspēju gan uzlādes, gan braukšanas laikā. Apvienojumā ar rekuperācijas sistēmu tas nodrošina nobraukuma rezervi līdz 487 km atbilstoši WLTP mērījumu procedūrai.
Enerģija 100km nobraukumam tiek uzlādēta
minūtēs
Akumulators no 5% līdz 80% tiek uzlādēts
minūtēs
Nobraukuma rezerve (WLTP)
km
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
Apvienojumā ar elektriskās piedziņas sistēmu pilnībā mainīgā quattro piedziņa nodrošina, ka jauda tiek inteliģenti sadalīta uz katru riteni. Ja ir pieejama pietiekama vilce, tā jaudu novada galvenokārt uz priekšējo tiltu.
e-tron GT quattro skaņa²
Kaislība rada progresu
Elektrisko Gran Turismo ražotne Bēlingerhēfā netālu no Nekarsulmas ir vieta, kur uzmanības pievēršana vissmalkākajai detaļai sastopas ar precizitāti un kvalitāti.
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.