Audi e-tron GT quattro – Nākotnes Elektroauto > Audi e-tron GT > Audi automobiļi, hibrīdmodeļi un elektroauto | Audi.lv
Audi e-tron GT quattro in rear view

Audi e-tron GT quattro

Tīrs sportiskums un progresīvs luksusa izpildījums

Audi e-tron GT quattro in side view

Novatoriska dizaina ikona

Audi e-tron GT quattro² dizains ir precīzs elektriskās mobilitātes un nekļūdīga Audi DNS iemiesojums.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT driving

Daudzpusīgs prieks pie stūres

Audi e-tron GT quattro² ir braukšanas dinamikas iemiesojums. To nodrošina koncepcija, kurā ir padomāts par visu, kas padara automobili sportisku.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Vērsts uz dinamiskas vadības estētiku

Salonā Audi e-tron GT quattro² piedāvā plašu ikdienas izmantošanai paredzētu funkciju klāstu apvienojumā ar visaugstāko kvalitāti.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro roof

Paplašinātai telpas izjūtai

Panorāmas jumta lūka ar tās vienlaidus melno spīdumu norāda uz bagātīgu plašuma sajūtu salonā.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Jauda

350

kW

Paātrinājums (0–100 km/h)

4.1

s

Uzlādes sistēma

800

volti

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Idejas iedarbina nākotni

Gran Turismo proporcijas – plakans un plats ar garu riteņu bāzi – liek saprast, ka šeit sportiskums satiekas ar ikdienas funkcionalitāti. Virsbūves skulptūrveida dizains iemieso jaudu un veiktspēju

Audi e-tron GT quattro design

Izteiksmīgi akcenti

Aerodinamiski optimizētas formas kļūst par funkcionālām detaļām. No inteliģentajām gaisa ieplūdes lūkām priekšā līdz ventilējošajām riteņu arkām un satriecošo aizmugurējo difuzoru.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro roof
 

Paverot ceļu uz jaunu brīvību

Panorāmas jumta lūka ielaiž horizontu salonā un izgaismo salonu, pielejot to ar gaismu.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Īsumā: četras durvis, pieci sēdekļi

Audi e-tron GT quattro² ir mūsdienīgs progresa demonstrētājs. Tas izstaro sportiskumu, ekskluzivitāti un komfortu. Sporta sēdekļos plus, kas priekšā ir aprīkoti ar integrētiem galvas balstiem, ir aprīkoti ar īpašas formas sānu polsterējumiem, lai nodrošinātu pietiekamu sānisko atbalstu braukšanai līkumos un sportiskai vadīšanai.

Audi e-tron GT quattro cockpit

Pielāgota digitalizācija

Lietojiet navigāciju, sazinieties, iegūstiet informāciju vai izmantojiet plašo informācijas un izklaides iespēju klāstu. Ar aizraujošu lietošanas koncepciju.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro rear seats
 

Aizmugurējā sēdekļu rinda

Atšķirīgie ārējie aizmugurējie sēdekļi ar papildu centrālā sēdekļa iespēju uzsver sportisko raksturu.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro rear detail

Automobiļu mūsdienīgums

Projektētāji izvēlējās izmantot resursu efektīvus materiālus. Piemēram, salonu pilnīgi bez ādas.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Uzlāde jaunā dimensijā.

Šasijā integrētais 800 voltu litija jonu akumulators nodrošina ārkārtīgi augstu veiktspēju gan uzlādes, gan braukšanas laikā. Apvienojumā ar rekuperācijas sistēmu tas nodrošina nobraukuma rezervi līdz 487 km atbilstoši WLTP mērījumu procedūrai.

Enerģija 100km nobraukumam tiek uzlādēta

aptuveni 5

minūtēs

Akumulators no 5% līdz 80% tiek uzlādēts

22.5

minūtēs

Nobraukuma rezerve (WLTP)

487

km

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Ātrā uzlāde³

Audi e-tron GT quattro² veiktspēja ir acīmredzama arī uzlādes laikā: līdz 270 kW 800 voltu uzlādes stacijās kā standarts. Aptuveni 5 minūšu laikā tiek uzlādēta enerģija nākamajiem 100 km. Akumulators no 5% līdz 80% tiks uzlādēts aptuveni 22,5 minūtēs.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Sistemātiska un jauna quattro piedziņas interpretācija

Apvienojumā ar elektriskās piedziņas sistēmu pilnībā mainīgā quattro piedziņa nodrošina, ka jauda tiek inteliģenti sadalīta uz katru riteni. Ja ir pieejama pietiekama vilce, tā jaudu novada galvenokārt uz priekšējo tiltu.

Sound

e-tron GT quattro skaņa²

Manufacture Böllinger Höfe

Kaislība rada progresu

Elektrisko Gran Turismo ražotne Bēlingerhēfā netālu no Nekarsulmas ir vieta, kur uzmanības pievēršana vissmalkākajai detaļai sastopas ar precizitāti un kvalitāti.

Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Audi e-tron GT quattro rear view
1
Kombinētais elektroenerģijas patēriņš, kWh/100 km¹: 19,6–18,8 (NEDC); 21,6–19,9 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā, g/km¹: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
2
Akumulatora uzlādes laiks var atšķirties atkarībā no virknes faktoru, tostarp apkārtējās vides temperatūras, valstij raksturīgu savienotāju izmantošanas un priekškondicionēšanas funkcijas izmantošanas (piemēram, attālināta automobiļa gaisa kondicionēšanas vadība). Izmantojot mājas savienotājus, Audi uzlādes sistēma ierobežo uzlādes jaudu.
3
Audi uzlādes pakalpojumu var izmantot tikai Audi zīmola elektrificētajiem modeļiem (nepieciešams derīgs automobiļa identifikācijas numurs). Piekļuve visā Eiropā: Audi uzlādes pakalpojums ir pieejams 26 Eiropas valstīs. Ir ieplānots to nodrošināt arī citās valstīs. Pieejamo uzlādes punktu skaits nepārtraukti palielinās, bet dažādās valstīs tas atšķiras un ir atkarīgs no tā, cik lielā mērā tiek paplašināta esošā infrastruktūra. Netiek sniegtas tiesības piekļūt visiem uzlādes punktiem noteiktā valstī. Audi AG negarantē uzlādes infrastruktūras darbību, pieejamību, uzlādes jaudu un citus raksturlielumus. Informācija par uzlādes vietu atrašanās vietu un skaitu tiek regulāri atjaunināta; nav pienākuma sniegt pilnīgu informāciju. Audi uzlādes pakalpojuma klienta karti iespējams izmantot tīklā tikai pēc 24 stundām no kartes aktivizēšanas brīža. Pirmo 24 stundu laikā, ja nepieciešams, karti var izmantot, ievērojot vietējos ierobežojumus. Lai autentificētos ar myAudi lietotni (kvadrātkods uzlādes vietā), ir nepieciešams aktīvs radio un interneta savienojums. Šī autentificēšanas metode nav pieejama visās uzlādes vietās. Cenas atsevišķās Eiropas valstīs ir saskaņotas, bet tās var atšķirties no Vācijā piedāvātās. Jaunākā cena un kontaktinformācija par jūsu valsti pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi. Noslēdzot Audi uzlādes pakalpojuma līgumu, ir jāsedz tikai elektrības izmaksas – Audi pirmo gadu apņemas samaksāt mēneša maksu par tranzīta tarifu. Pēc pirmā gada līgums tiek automātiski pagarināts uz nākamajiem 12 mēnešiem (bez brīdinājuma), un tiek piemērota arī mēneša maksa. Informācija par cenām un nosacījumiem ir pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi.