Elektromobiļiem, piemēram, Audi
RS e-tron GT, pilnā paka nodrošina ieguvumus aerodinamikas jomā (noslēgtā
apakšdaļa ir tikai viens piemērs, uz ko tas attiecas). Tomēr izaicinājumi, ar
kuriem sastopas 31 Moni Islāma nodaļas aerodinamiskās automobiļu attīstības
jomas darbinieks, palielinās. Viņš savas komandas mērķi definē šādi: „Katra
vienība, par kādu mēs varam paaugstināt pretestības koeficientu, palielina
nobraukuma rezervi.”
Aerodinamikas speciālisti
identificē šo automobiļa potenciālu, pielietojot simulācijas rezultātus, kas
norāda uz jutīguma faktoriem: Ja es formas punktā X mazliet izmainu ģeometriju,
cik lielā mērā tas ietekmē gaisa plūsmu? Un tad sākas tas, ko Islāms apraksta
šādi: „Aerodinamika ir arī pedantisks detektīva darbs, jo gaiss nav redzams.
Jums ir jāmēģina sašaurināt problēmu, izmantojot analītisku pieeju,
pamatojoties uz vēja tuneļa balansa sniegtajām vērtībām.”
Lai to izdarītu, inženieri strādā
arī ar dažādām papildu detaļām, kas izstrādātas, izmantojot ātrās prototipu
izstrādes tehnoloģiju. Sākotnēji tiek izstrādāti CAD dizaini, lai noteiktu
komponentu ģeometriju, piemēram, gaisa ieplūdi priekšējā panelī. Pēc tam kolēģi
no modeļu pārvaldības nodaļas, izmantojot šo moderno tehnoloģiju, pārveido
vēlamos variantus, kas var būt vairāki, testa komponentā. Pēc tam dažādie
komponentu varianti tiek secīgi testēti uz automobiļa modeļa. Mērījumi
nodrošina pretestības un pacelšanas spēka koeficientus. Pēc tam šie rezultāti
tiek selektīvi salīdzināti ar precīzi tādas pašas konfigurācijas CFD
simulācijām, lai nodrošinātu aktuālus simulācijas rezultātus.