Un vēl: Virtuālā
vadība ir inteliģenta un pārvietojas lietotāja virzienā. Kamēr viņi bezmērķīgi
skatās apkārt, nekas nenotiek. Lietotāja saskarnes elementi, kas aktivizē
dažādas darbības, paliek neaktīvi. Bet, tiklīdz lietotājs koncentrē acu
skatienu uz vienu no šiem elementiem, tādējādi izrādot interesi, sistēma attēlo
detalizētāku informāciju, pārvietojot elementu lietotāja virzienā, kur to
iespējams vadīt ar žestiem. Lūk, piemērs: Audi activesphere konceptautomobiļa
durvīs izvietotais tā sauktais Audi dimensiju enkura punkts ir fizisks
elements. Kad jūs uz to skatāties, sistēma reģistrē jūsu interesi un attēlo,
piemēram, salona attiecīgā brīža temperatūru. Ja uz to koncentrējat skatienu
ilgāku laiku, tas kļūst interaktīvs: Lietotāja saskarnes elements pārvietojas
tuvāk lietotājam, un to var vadīt virtuāli. Kad esat pabeidzis, tas uz dažām
sekundēm pazūd. Jūs varat arī ar roku aizvilkt saturu prom, tādējādi lietotāja
saskarnes elementu pārslēdzot atpakaļ miega režīmā. Tie nav tikai fiziski
elementi, kuriem uzlikts virtuāls 3D saturs, bet gan inteliģenta, kontekstam
atbilstoša lietotāja saskarne, kas ir elastīgi attēlota un ko var nemanāmi un
ērti vadīt. Audi dimensijas ir vērstas uz lietotājiem un saprot viņu
vajadzības.
Kad atrodaties Audi activesphere konceptautomobiļa priekšējā kreisajā sēdeklī,
stūres rats tiek ievilkts neredzamā pozīcijā. Ja vadītājs vēlas pārņemt vadību,
stūres rats izbīdās no neredzamās pozīcijas, un lietotāja saskarnes saturs tiek
pielāgots manuālam braukšanas režīmam. Kristīna: „Pat izmantojot navigāciju,
jūs ne tikai spiežat uz ikonas, lai piekļūtu tās lietošanai, bet varat arī
trīsdimensionāli mijiedarboties ar navigācijas karti. Dažādiem slāņiem ir
atšķirīgi informācijas līmeņi, kas pakāpeniski izveidojas atkarībā no tā, kas jūs
interesē.”
Kad izkāpjat no automobiļa, lai aplūkotu dabu, piemēram, ar savu kalnu
velosipēdu vai slēpēm, jūs vēlaties turpināt valkāt brilles, lai varētu attēlot
nepieciešamo informāciju, piemēram, taku tīklu, nogāzes slīpumu vai
brīdinājumus par ierobežotu redzamību.
Jans: „Mēs ne tikai pārliecināmies, ka tagad pirmo reizi jūs varat izmantot
šādu tehnoloģiju, lai mijiedarbotos ar savu automobili un vadītu tā funkcijas,
bet ietu vēl krietni tālāk. Galu galā automobilis ir digitālā jauktās
realitātes platforma, kas ir gatava tam, ko mēs ceram redzēt nākotnē: Es
iekāpju automobilī, un es to varu pilnīgi dabiski vadīt, izmantojot jauktās
realitātes brilles. Es izkāpju no automobiļa un dodos veikt savas aktivitātes,
piemēram, slēpot vai kāpt kalnos, kur arī var izmantot brilles. Automobilis ir
mans paplašinātais kompanjons, kas ļauj nodrošināt šādu nemanāmu pieredzi.”
Nākotnes automobilis ir iegults ekosistēmā, bagātinot reālo pasauli ar
kontekstam atbilstošu virtuālo saturu.