Audi Q6 e-tron: jaunais „Vorsprung durch Technik” kritērijs
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Kopija: Bernds Cereless (Bernd Zerelles) – Foto: Emirs Haveriks (Emir Haveric) – 03/19/2024
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Kopija: Bernds Cereless (Bernd Zerelles) – Foto: Emirs Haveriks (Emir Haveric) – 03/19/2024
Audi Q6 e-tron ir pilnībā elektrisks apvidus automobilis premium līmeņa vidējās klases segmentā. Ar 4771 milimetru garumu, 1939 milimetru platumu un 1648 milimetru augstumu apvidus automobilis piedāvā maksimumu ietilpības, komforta un praktiskuma ziņā.
Audi Q6 e-tron ir pilnībā elektrisks apvidus automobilis premium līmeņa vidējās klases segmentā. Ar 4771 milimetru garumu, 1939 milimetru platumu un 1648 milimetru augstumu apvidus automobilis piedāvā maksimumu ietilpības, komforta un praktiskuma ziņā.
Ar Q6
e-tron nobraukuma rezervi Audi prezentē pirmo apjoma automobili, kas bāzēts uz
PPE – jaunizstrādātu platformu īpaši ar bateriju darbināmiem
elektromobiļiem. Sadarbībā ar Porsche izveidotās Premium Platform Electric
tehniskie komponenti ir pielāgoti konkrētām elektromobiļu prasībām un ierīkoti
atbilstoši funkcionālajiem aspektiem, lai ļautu optimāli izmantot elektromobiļa
priekšrocības, ciktāl runa ir par automobiļa ģeometriju, pieejamo vietu un
svara sadali.
PPE arī piedāvā vietu pilnībā no jauna izstrādātai augstsprieguma baterijai.
Baterija abu variantu modeļos, Audi Q6 e-tron quattro un Audi
SQ6 e-tron, pastiprina 100 kWh bruto ietilpības kapacitāti
(neto 94,9 kWh). To veido tikai 12 moduļi, un kopā ir 180 elementi. 15 elementi
uz katru moduli ir saslēgti virknē. Salīdzinājumam: Audi Q8 e-tron baterijā ir
36 moduļi un 432 elementi.
Mazāks skaits moduļu nozīmē, ka nepieciešams mazāk vietas baterijas
uzstādīšanai, tā ir vieglāka un to var labāk integrēt automobiļa trieciena
aizsardzības konstrukcijā un dzesēšanas sistēmā. Baterijas korpusā integrēta
dzesēšanas plāksne arī nodrošina vienmērīgu siltuma pārnesi un tādējādi gandrīz
optimālus baterijas nosacījumus. Audi Q6 e-tron sānu aizsargsliekšņi nav
piestiprināti baterijai, bet virsbūvei, nodrošinot papildu stabilitāti. Jaunums
ir arī zemgrīdas aizsardzības konstrukcija no šķiedru kompozītmateriāla. Šī
konstrukcija samazina svaru, aizsargā litija jonu bateriju no bojājumiem un
uzlabo baterijas siltumizolāciju pret apkārtējo vidi. Tas nozīmē, ka Audi Q6
e-tron augstsprieguma baterija var atdzist vai sasilt efektīvāk.
Litija jonu baterija ar tās kopējo bruto ietilpību 100 kWh (neto 94,9 kWh)
nodrošina kopējo nobraukuma rezervi līdz 625 kilometriem. Pateicoties 800
voltu tehnoloģijai un 270 kW maksimālajai uzlādes jaudai, Audi Q6 e-tron
ļauj uzlādes vajadzībām apstāties uz neilgu laiku. Tādējādi atbilstošos uzlādes
punktos (HPC) uzlādi vairāk nekā 255 kilometru nobraukuma rezervei iespējams
veikt desmit minūšu laikā. Uzlādes līmeni (SoC) no 10 līdz
80 procentiem var palielināt aptuveni 21 minūtes laikā.
Pirmo reizi Audi modelī – Audi Q6 e-tron tagad lepojas arī ar jauno elektronisko arhitektūru E 1.2, kas tika izstrādāta kopā ar CARIAD, Volkswagen Group programmatūras spēkstaciju. Nosaukums E nozīmē nepārtrauktu elektronisko arhitektūru. Standartizēts elektroniskās arhitektūras ietvars, kas bāzēts uz jauna domēna datora struktūras ar pieciem lieljaudas datoriem, darbina visas automobiļa funkcijas – no informācijas un izklaides un vadīšanas funkcijām līdz pusautomatizētai vadīšanai vēlākajos evolūcijas posmos. E 1.2 elektroniskā arhitektūra veido pamatu viengabala digitālajai pieredzei interjerā, veicina nākotnes inovācijas un attēlo nākamo soli Audi modeļu portfeļa digitalizācijā.
Audi Q6
e-tron PPE pirmizrāde iezīmē jaunas Audi interjera dizaina paaudzes sākumu.
Audi Q6 e-tron interjers ir pastāvīgāk nekā jebkad iepriekš pieskaņots
lietotāju vajadzībām. Digitālā skatuve ar Audi MMI panorāmas displeju un MMI
pasažiera displeju nodrošina precīzas konstrukcijas un vizuālu skaidrību.
Trīsdimensiju augsta kontrasta interjera iekārtojums apzināti novieto elementus
priekšplānā vai aizmugurē, tādējādi radot trīsdimensiju telpisko arhitektūru,
kas ir pielāgota pasažieriem gan dizaina, gan ergonomikas ziņā.
Interjers akcentē mājīgu sajūtu. „Softwrap” stiepjas no durvīm, cauri kabīnei
un viduskonsolē, tādējādi veidojot pastāvīgu pilnībā ietverošu sajūtu. Zonas ar
īpašu uzsvaru uz komfortu izceļ to plašie izmēri un mīkstie materiāli, daļa no
kuriem ir izgatavota, izmantojot atkārtoti pārstrādātus komponentus. Turpretī
precīzi iezīmētas darbības zonas premium līmeņa melnā krāsā ar augstu spīduma
pakāpi, mijiedarbojoties ar automobili, veicina skaidrību.
Pateicoties Premium Platform Electric jaunajai platformai, kas izstrādāta īpaši
elektromobiļiem, Audi Q6 e-tron ir arī ārkārtīgi ietilpīgs un ārkārtīgi
praktisks. Papildu vieta kājām, ērta iesēšanās aizmugurējos sēdekļos un augsts
komforta līmenis aizmugurējā sēdekļa vidū ir ierasts elektromobilim bez
centrālā tuneļa. Bagāžnieka nodalījuma ietilpība ir 526 litri. Nolaižot
aizmugurējā sēdekļa atzveltni, kravas nodalījuma tilpums palielinās līdz
1529 litriem. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolaist pa daļām
(40:20:40). Zem motora pārsega ir pieejams arī papildu 64 litru nodalījums
(priekšējais bagāžnieks) – ērts, piemēram, mazāku ceļojuma somu
ievietošanai.
Līdz ar Audi Q6 e-tron sērijveida salonam ir ieviesta jauna dizaina filozofija. Apzināta elementu novietošana priekšplānā vai aizmugurē rada trīsdimensiju telpisko arhitektūru, kas pielāgota pasažieriem gan dizaina, gan ergonomikas ziņā. Izliektā MMI panorāmas displeja forma atgādina par Audi tik raksturīgo vienoto režģi eksterjera dizainā. Absolūts jaunums: MMI pasažiera displejs.
Līdz ar Audi Q6 e-tron sērijveida salonam ir ieviesta jauna dizaina filozofija. Apzināta elementu novietošana priekšplānā vai aizmugurē rada trīsdimensiju telpisko arhitektūru, kas pielāgota pasažieriem gan dizaina, gan ergonomikas ziņā. Izliektā MMI panorāmas displeja forma atgādina par Audi tik raksturīgo vienoto režģi eksterjera dizainā. Absolūts jaunums: MMI pasažiera displejs.
kW
var īslaicīgi nodrošināt Audi SQ6 e-tron „Palaišanas kontroles” režīmā.
s
Audi SQ6 e-tron² nepieciešamais paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h (ar Palaišanas kontroli).
min.
nepieciešama, lai uzlādes līmenis (SoC) Audi SQ6 e-tron paaugstinātos no 10 līdz 80 procentiem.
Ar Q6
e-tron Audi ir ne vien sākums jaunai elektriskās mobilitātes nodaļai, bet arī
būtiskam tā DNS elementam: apgaismojuma tehnoloģijai. Ar globāla līmeņa aktīvo
digitālā apgaismojuma zīmju inovāciju Audi Q6 e-tron veido jaunu ēru ar unikālu
dizainu un estētiku, ko var sniegt tikai Audi. Papildu aprīkojumā pieejamās
digitālā apgaismojuma zīmju pakas ietvaros digitālā apgaismojuma zīme apvieno
zīmi un kustību priekšējos lukturos un aizmugurējos lukturos, piešķirot jaunu,
vienreizēji vibrējošu raksturu.
Ar līdz pat astoņām papildu aprīkojumā pieejamajām digitālā apgaismojuma zīmēm
no jauna izstrādātajās dienas gaitas gaismās, kas iekļautas Matrix LED
priekšējos lukturos un digitālajos OLED aizmugurējos lukturos 2.0 klienti sava
Audi Q6 e-tron izskatu var pielāgot, kā nekad agrāk. Tas ir iespējams,
izmantojot MMI un – pirmo reiz – myAudi lietotni. Digitālā
apgaismojuma zīmes var pievienot arī pēc automobiļa iegādes.
Otrā inovatīvās digitālās OLED tehnoloģijas paaudze ne vien raksturo jauno Audi
modeļu izskatu, bet arī vairākkārt paaugstina to funkcionālo tvērumu. Tas ir
noderīgi arī tad, kad runa ir par ceļu satiksmes drošību, kā to digitālajā OLED
aizmugurējā lukturī 2.0 iespaidīgi demonstrē komunikācijas gaisma. Pirmo reizi
digitālie OLED aizmugurējie lukturi spēj tiešā tuvumā mērķēti sazināties,
izmantojot Car-to-X sistēmu.
Salīdzinot ar pirmo paaudzi, segmentu skaits uz vienu digitālo OLED paneli ir
palielināts no sešiem līdz 60. Audi Q6 e-tron aizmugurējos lukturos tiek
izmantoti seši OLED paneļi ar 360 segmentiem. Pastāvīgais segmentu skaita
palielinājums katrā digitālajā OLED panelī atvieglo aizmugurējo lukturu
nākotnes attīstību displejā, kas papildus uzlabos Car-to-X saziņu un vienlaikus
arī ceļu satiksmes drošību.
Eksterjera dizains ir jaudīgs, sportisks un sadalīts ideālās proporcijās. Stateniskā priekšdaļa ar pilnībā aizvērtu un invertētu vienoto režģi demonstrē Audi elektroautomobiļu modeļu specifisko dizaina vārdnīcu. „Četru acu dizains” ar augstu priekšējo lukturu novietojumu piešķir Audi Q6 e-tron neticami satriecošu un atšķirīgu izskatu.
Eksterjera dizains ir jaudīgs, sportisks un sadalīts ideālās proporcijās. Stateniskā priekšdaļa ar pilnībā aizvērtu un invertētu vienoto režģi demonstrē Audi elektroautomobiļu modeļu specifisko dizaina vārdnīcu. „Četru acu dizains” ar augstu priekšējo lukturu novietojumu piešķir Audi Q6 e-tron neticami satriecošu un atšķirīgu izskatu.