Obligātais digitālais aprīkojums

Kā saka Rainers Deningers, turpmāk aprīkojuma sarakstā ir jābūt arī Audi viedtālruņa saskarnei.

missing translation: fa.article-intro.reading-time – Kopija: Patriks Morda (Patrick Morda) – Foto: Roberts Fišers (Robert Fischer) – 10/05/2023

Automobilim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Rainer Denninger getting into the car with a smartphone in his hand.

Rainers Deningers (Rainer Denninger) bieži vada automobili. Bet runa nebūt ne vienmēr ir par kilometrāžu. Drīzāk ar to jāsaprot, ka dažu aizvadīto desmitgažu laikā Rainers Deningers ir braucis ar daudziem Audi automobiļiem. „Savu pirmo Audi es nopirku no brāļa par 100 markām. Tas bija balts Audi 80.” Tolaik viņš vienkārši gribēja savu automobili. Tā kā pats bija dzimis un audzis Ingolštatē, protams, tam bija jābūt Audi. Tāpēc bija pieņemami, ka tam bija dažas nepilnības: „Mazliet rūsas šeit, daži iespiedumi tur – bagāžas nodalījuma slēdzene nedarbojās. Bet toreiz tam nebija nozīmes.” Šo Audi 80 un Audi A3 Sportback, ar ko Deningers jau kādu laiku brauc, šķir vairāk nekā 30 gadu.


Man ārkārtīgi svarīga ir Audi viedtālruņa saskarnes elastība.

Rainers Deningers

Portrait shot of Rainer Denninger.
A smartphone in the dashboard compartment.

Audi viedtālruņa saskarne

Audi viedtālruņa saskarne savieno viedtālruni ar automobili caur Apple CarPlay un Android. Tas ļauj piekļūt tādam saturam kā, piemēram, navigācijai, telefonijai, mūzikai un atlasītām trešo personu lietotnēm. Jūsu viedtālruņa saturs tiek pārnests bezvadu sistēmā vai ar USB tieši uz MMI displeju, nodrošinot ātru un ērtu lietošanu, izmantojot MMI vai balss vadību.


Ja gribam būt pavisam precīzi, ir pagājuši 33 gadi. Šajā laikā Rainers Deningers Audi ir strādājis dažādos amatos. Pēc darba vairākos amatos Tehniskās attīstības, mārketinga un cilvēkresursu nodaļā „šodien es esmu projektu vadītājs Korporatīvās atbildības nodaļā. Kopā ar savu komandu esmu atbildīgs par sociālo un kopienas iesaisti Audi ražotnēs.” Tādējādi ir dabiski, ka viņš sācis pievērst daudz lielāku uzmanību pats sava automobiļa aprīkojumam. Viena pastāvīga funkcija ir kļuvusi par vienu no viņa iecienītākajām: Audi viedtālruņa saskarne. „Tagad es lielu svarīgumu piešķiru intuitīvai un gudrai viedtālruņa integrācijai. Mājās mums ir divi automobiļi, un man ir svarīgi, ka varu uzreiz izveidot savienojumu neatkarīgi no tā, ar kuru no tiem vēlos braukt.”


A hand on the steering wheel.
Zoom-in on the central MMI display inside the car.

Digitālais pakalpojums, kas Audi automobilī nodrošina Apple CarPlay vai Android Auto, nav jauns, un tas jau kādu laiku ir pieejams daudzos Audi modeļos. „Bet domāju, ka ir aizraujoši redzēt, kā tas ar katru automobiļu paaudzi kļūst aizvien labāks un ērtāks,” novērojis Deningers. Viņš pats dažu aizvadīto gadu laikā šo sistēmu ir izmantojis vairākos Audi modeļos. Viņš atklāj, ka šodien viņu visvairāk iepriecina paša tālruņa induktīvā uzlāde un bezvadu savienojamība. Sistēmas sasveicināšanās un paša vārda attēlošana displejā pēc tālruņa savienojuma izveides spēlē nenozīmīgu lomu. Viņam ir svarīgāk, ka uz displeja iespējams nemanot atspoguļot viedtālruņa mūzikas sarakstus vai ka tiek skaļi nolasīti ziņojumi. „Īpaši tad, kad es nomainu automobiļus, mana viedtālruņa tiešā sapārošana ir visai ērta. Šāda elastība un vienkāršība man ir ārkārtīgi svarīga.”


Side view of the Audi A3 Sportback.

Pielāgojams

Papildus Audi A3 sērijai Audi viedtālruņa saskarne ir pieejama daudziem citiem modeļiem. Turklāt sistēmu vēlāk var pievienot arī konfigurācijas iespējām, izmantojot Audi funkcijas pēc pieprasījuma abonenta modeļa formā uz dažādiem termiņiem un ar konkrētiem nosacījumiem.


Automobilim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.