Digitālo pakalpojumu, piemēram,
Audi lietotņu veikala ieviešana Audi automobiļos ir Stefānijas Ekartas
kaislība. Analizējot konkurenci un veicot pētījumus, viņa un viņas kolēģi
nemitīgi strādā, lai saprastu vispopulārākās funkcijas un noteiktu jaunās klientu
prasības jau agrīnā stadijā. Šobrīd lietotnes var izvēlēties tādās kategorijās
kā mūzika, video, spēles, navigācija, stāvvietas un apmaksa, produktivitāte,
laika prognoze un ziņas. Regulāri programmatūras atjauninājumi nodrošinās, ka
Audi lietotņu veikalā piedāvātais klāsts turpinās palielināties. Stefānijas
Ekartas personīgie akcenti šobrīd ir audiogrāmatu un mūzikas lietotnes. „Audi
lietotņu veikala būtiska priekšrocība ir laba tīkla kvalitāte, ko nodrošina
automobilī pastāvīgi integrētā sistēma,” sajūsmināti stāsta Ekarta. Pateicoties
jumta antenai, mēs varam apiet automobiļa vairoga efektu, un savienojums bieži
vien ir stabilāks un pat spēcīgāks nekā viedtālrunim. Tas ļauj lejupielādēt un
izmantot lietotnes ātrāk. „Mūzikas un video straumēšana ir stabilāka un mazāk
jutīga pret traucējumiem, un es varu lieliski iztēloties, ka nākotnē mēs spēsim
izklaidi un darbu no automobiļa pacelt jaunā līmenī,” teic Ekarta.
Audi lietotņu veikals ir pieejams
kā papildu aprīkojums noteiktiem modeļiem, kas aprīkoti ar visjaunāko
MIB 3 aparatūras un programmatūras kopu (trešās paaudzes moduļu
informācijas un izklaides platformu), neatkarīgi no piedziņas tehnoloģijas.
Ekarta atceras, kā pirms dažām nedēļām viņa kopā ar diviem bērniem Vācijas
dienvidos savā ģimenes automobilī iekļuva posmā, kur bija slēgts ceļš, un
viņiem Audi lietotņu veikals nebija pieejams. „Es teiktu, ka tas būtu bijis
ideāli piemērots brīdis lietotņu veikala izmantošanai. Mobilā savienojamība
bija ļoti sliktā līmenī, un bērni aizmugurējā sēdeklī drīz vien kļuva
nepacietīgi. Audiogrāmatu, spēļu vai karaokes lietotnes šajā stresa situācijā
noteikti būtu mūs izklaidējušas.”