Otrais solis ir tā sauktais aizpildīšanas slānis. Tas izlīdzina jebkādus virsmas nelīdzenumus un nodrošina nepieciešamo elastību, lai novērstu plaisāšanu gadījumā, ja krāsai trāpa kāda akmens šķemba. Trešais slānis ir pati krāsa. Šī pamata apdare jūsu Audi virsmai tiek uzklāta, izmantojot ātras rotācijas smidzinātāju. Ceturtajā solī tiek pievienota caurspīdīgas lakas aizsargkārta, kurai pēc tam ir pusstundu jāsacietē 140 °C temperatūrā.
Tā tiek iegūts jūsu individuālais tonis
Jūsu izvēlētā krāsa ir organisku un neorganisku pigmentu, kā arī saistvielas, šķīdinātāja un dažādu piedevu sajaukums. Organiskie pigmenti nodrošina krāsas spīdumu un spilgtumu, savukārt neorganiskie pigmenti – apdares noturību pret laikapstākļiem. Krāsai pievienotas sīkas metāla skaidiņas rada fascinējošu metālisku efektu.
Tā notiek jūsu automobiļa krāsošana
Lai arī krāsas apdare nav biezāka par cilvēka matu, Audi krāsu apdare tiek veidota četros slāņos. Vispirms virsbūvei tiek uzklāta gruntskrāsa, lai aizsargātu to pret koroziju. Lai to izdarītu, gruntskrāsas tvertnē tiek veikta visa automobiļa rotācija, lai noklātu ar krāsas slāni ikvienu katra padziļinājuma milimetru. Pēc tam virsbūvi 45 minūtes žāvē 180 °C temperatūrā.
Un tā tas turpinās
Otrais solis ir tā sauktais aizpildīšanas slānis. Tas izlīdzina jebkādus virsmas nelīdzenumus un nodrošina nepieciešamo elastību, lai novērstu plaisāšanu gadījumā, ja krāsai trāpa kāda akmens šķemba. Trešais slānis ir pati krāsa. Šī pamata apdare jūsu Audi virsmai tiek uzklāta, izmantojot ātras rotācijas smidzinātāju. Ceturtajā solī tiek pievienota caurspīdīgas lakas aizsargkārta, kurai pēc tam ir pusstundu jāsacietē 140 °C temperatūrā.
Tā tiek iegūts jūsu individuālais tonis
Jūsu izvēlētā krāsa ir organisku un neorganisku pigmentu, kā arī saistvielas, šķīdinātāja un dažādu piedevu sajaukums. Organiskie pigmenti nodrošina krāsas spīdumu un spilgtumu, savukārt neorganiskie pigmenti – apdares noturību pret laikapstākļiem. Krāsai pievienotas sīkas metāla skaidiņas rada fascinējošu metālisku efektu.
Kā pārvērst koku dekorā
Audi principiāli neizmanto tropiskos kokus. Mēs atsakāmies tos izmantot pat tad, ja koks ir audzēts plantācijā. Tā vietā mēs izmantojam klasisko ozolu, burvīgo Kalifornijas čemurlauru un eikaliptu, kā arī elegantu spīdīgi melnu apdares toni. Papildus koksnei tiek piedāvāta arī plaša krāsu un tekstūras izvēle.
Kā tiek izgatavota mūsu āda
Pirms atbilstošās ādas izvēles mēs veicam vairāk nekā 30 dažādas pārbaudes. Pārbaudes izstrādātas tādiem parametriem, kā noberzumu noturība, gaismas noturība, saraušanās īpašības, lieces stiprība, stiepes stiprība, emisijas un aizdegšanās un degšanas īpašības.
Rūpīga apstrāde
Lai saglabātu ādas īstumu, tā tiek viegli apstrādāta, izmantojot augu krāsvielas saturošas vielas. Tādējādi tiek izveidots materiāls, kas ir noturīgs, kā arī vienlīdz ilgi kalpojošs un emocijas raisošs.
Kā pārvērst koku dekorā
Audi principiāli neizmanto tropiskos kokus. Mēs atsakāmies tos izmantot pat tad, ja koks ir audzēts plantācijā. Tā vietā mēs izmantojam klasisko ozolu, burvīgo Kalifornijas čemurlauru un eikaliptu, kā arī elegantu spīdīgi melnu apdares toni. Papildus koksnei tiek piedāvāta arī plaša krāsu un tekstūras izvēle.
Kā tiek izgatavota mūsu āda
Pirms atbilstošās ādas izvēles mēs veicam vairāk nekā 30 dažādas pārbaudes. Pārbaudes izstrādātas tādiem parametriem, kā noberzumu noturība, gaismas noturība, saraušanās īpašības, lieces stiprība, stiepes stiprība, emisijas un aizdegšanās un degšanas īpašības.
Jūsu izvēlei tiek piedāvāti 8 ādas toņi un 11 dekoratīvo šuvju krāsas
1
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 295–294 g/km; degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 12,9 l/100 km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
2
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 13,0 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 299–297 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
3
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 20,2–19,3 (NEDC); 22,6–20,6 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.
4
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 9,0–8,8 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 205–201 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
5
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 11,6–11,5 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 265–263 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
6
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 11,6–11,5 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 265–263 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
7
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 13,0 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 298–297 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
8
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 10,8–10,7 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 246–245 g/km. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no izmantotajām riepām/diskiem.
9
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹, kWh/100 km: 26,0–24,6 (NEDC); 28,1–25,8 (WLTP); CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹, g/km: 0. Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.