Jaunais Audi SQ8 > Audi Latvija | Audi.lv

Aktualitātes

  • SQ8_1400x438_2.jpg
SQ8_1400x438_2.jpg

Audi iepazīstina ar sportisko Audi SQ8

Audi prezentējis sportisko Q saimes modeli – Audi SQ8 TDI. Pateicoties astoņu cilindru dīzeļdzinējam ar biturbo piedziņu, lielā SUV kupeja piedāvā pirmšķirīgu veiktspēju apvienojumā ar augsta līmeņa efektivitāti. Piedziņas un balstiekārtas tehnoloģijas, kas ietver sporta diferenciāli un visu riteņu stūrēšanu, nodrošina dinamisku vadību.

Lejuplādēt visu
00:00 | 00:00
5.jpg
5.jpg
Jauda un efektivitāte – 4.0 TDI ar elektriskās piedziņas kompresoru
Audi SQ8 TDI biturbo V8 ir jaudīgākais dīzeļdzinējs Eiropas tirgū. Tas apvieno milzīgu jaudu ar augsta līmeņa ekonomiju, un sniedz daudzus augstāko tehnoloģiju risinājumus. Dzinējs nodrošina 435 ZS jaudu un attīsta 900 Nm griezes momentu diapazonā no 1250 līdz 3250 apgriezieniem minūtē, ļaujot Audi SQ8 TDI veikt paātrinājumu ar sporta auto cienīgu rezultātu – 100 km/h atzīmi tas sasniedz 4,8 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums, kas ir elektroniski ierobežots, sasniedz 250 km/h. Jauda tiek nodota ar astoņu pārnesumu tiptronic ātrumkārbu un quattro pastāvīgo pilnpiedziņu.

Elektriskās piedziņas kompresors (EPC) papildina divu turbīnu darbu, uzsākot braukšanu un paātrinoties pie maza ātruma, tas ļauj nevilcinoties nodrošināt vajadzīgo jaudu. EPC savu piedziņas jaudu iegūst no 48 voltu elektriskās sistēmas, kas ir arī daļējās hibrīda sistēmas (MHEV) pamatā. Tās ģenerators spēj atgūt enerģiju bremzēšanas laikā un nodot šo enerģiju litija-jona akumulatoriem. MHEV tehnoloģija samazina patēriņu pat par 0,5 litriem uz 100 kilometriem.

Augstākās klases aprīkojums – balstiekārta
Standarta aprīkojumā Audi SQ8 TDI ir aprīkots ar Audi drive select dynamic vadības sistēmu un adaptīvo pneimatisko balstiekārtu ar regulējamu amortizāciju. Pneimatiskā balstiekārta maina automobiļa augstumu pat par 90 milimetriem, tādējādi ļaujot pārvarēt dažādus apvidus. Papildu aprīkojumā pieejamās tehnoloģijas, tostarp sporta diferenciālis, sniedz papildu dinamiku, saķeri un stabilitāti. Kad automobilis lielā ātrumā izbrauc līkumus, sporta diferenciālis aktīvi sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem, quattro piedziņu papildinot ar pašbloķējošu centrālo diferenciāli. Visu riteņu stūrēšana ir pieejama kā alternatīva standarta progresīvajai stūrēšanai. Lai palielinātu izveicību, mazā ātrumā tā griež aizmugurējos riteņus pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem. Sasniedzot ātrumu aptuveni 60 km/h, tie griežas tajā pašā virzienā, lai uzlabotu stabilitāti.

S modelim specifiskas detaļas
Audi SQ8 TDI dizains raksturojams kā iespaidīgs, sportisks un robusts. Raksturīgie eksterjera elementi ir izcelti, uzsverot šī modeļa īpašo statusu. Astoņstūra Singleframe radiatora reste ir veidota ar divām atverēm un to aptver liels matēts sudraba krāsas rāmis. Standarta aprīkojumā riteņiem ir 21 collu diski, tomēr pēc pieprasījuma pieejami arī ekskluzīvi 22 collu diski.

Kontrole, informācijas un izklaides sistēma, vadītāja palīgsistēmas
Saskaņā ar sportisko interjeru standarta aprīkojuma Audi piedāvā S modelim specifisku izskatu ar sarkanām grafiskām detaļām. Divi lielie skārienjūtīgie ekrāni ir galvenie kontroles elementi. Adaptīvā kruīza kontrole padara braucienus vēl drošākus, noturot automobili joslā un iekļaujoties satiksmē. Tā apvieno adaptīvās kruīza kontroles, Traffic jam assist un Active lane assist sistēmu funkcijas. Kopā ar efektivitātes asistentu šī sistēma samazina un palielina Audi SQ8 ātrumu, balstoties uz sensoru informāciju, navigācijas datiem un ceļa zīmēm. Pilsētā tādas sistēmas kā Intersection assist, Rear cross traffic assist, Exit warning un 360 grādu kamera paplašina šo plašo asistentu klāstu.

Audi SQ8 TDI būs pieejams pasūtījumiem Latvijā no jūlija vidus.