Atpakaļ trasē: Modernizētais Audi RS 3 uzstāda jaunu apļa rekordu Nirburgringā > Audi Latvija | Audi.lv

Atpakaļ trasē: Modernizētais Audi RS 3 uzstāda jaunu apļa rekordu Nirburgringā

Franks Štiplers ir uzstādījis jaunu apļa rekordu kompaktklases automobiļiem Nirburgringas Nordšleifes trasē ar modernizēto RS 3 modeli. Audi Sport sacīkšu un testa pilots uzrādīja iespaidīgu laiku – 7:33,123 minūtes, pašreizējo ātrāko apļa laiku šajā klasē pārspējot par vairāk nekā piecām sekundēm. Vēl viens pierādījums tam, ka uzlabotais A3 sērijas jaudīgākais modelis kārtējo reizi ir izrādījies ātrākais kompaktais automobilis. Rekords uzstādīts ar pirms sērijveida ražošanas modeli. Jaunā Audi RS 3 pasaules pirmizrāde ir sagaidāma šīs vasaras izskaņā.

Rekordu izdevās sasniegt, pateicoties optimizētai līkumu izbraukšanas spējai, ļaujot jaunajam RS 3 vēl ātrāk un kontrolētāk demonstrēt savu izveicību. “Tā bija mūsu panākumu atslēga. Jaunais RS 3 labprātāk iebrauc līkumos, pateicoties precīzam regulējumam, tostarp bremžu griezes momenta vektorizācijai, kas ļauj automobili ātrāk un labāk pozicionēt līkuma izejai. Tādējādi tiek panākts mazāks pagrieziena leņķis no līkuma vidusdaļas līdz līkuma izejai, samazinot berzi un nodrošinot agrāku paātrināšanos, kas ļauj nodrošināt lielāku ātrumu katrā nākamajā taisnē,” skaidro Franks Štiplers.

Automobiļa izcilo braukšanas dinamiku nodrošina mijiedarbība starp griezes momenta sadalītāju ar pilnībā mainīgu griezes momenta sadalījumu starp aizmugurējiem riteņiem, elektronisko stabilizācijas kontroli, katram ritenim pielāgotu griezes momenta kontroli (bremžu griezes momenta vektorizācija) un RS sporta balstiekārtu ar adaptīvo amortizatoru kontroli. Modulārais automobiļa dinamikas kontrolieris, pateicoties uzlabotam algoritmam, tagad ar vēl lielāku jutību savieno datus no visiem komponentiem, kas saistīti ar sānu dinamiku.

Jaudu joprojām nodrošina leģendārais piecu cilindru dzinējs ar 400 ZS un 500 Nm griezes momentu. Kombinācijā ar Pirelli P Zero Trofeo R pussliku riepām, 19 collu keramisko bremžu sistēmu, RS sporta balstiekārtu ar adaptīvo amortizatoru kontroli un optimizētu šasijas konfigurāciju 2,5 TFSI dzinējs tagad palīdz RS 3 trases līkumus izbraukt vēl enerģiskāk. To visu paspilgtina raksturīgā un izteiksmīgā dzinēja skaņa, ko nodrošina ierastā 1-2-4-5-3 aizdedzes secība.