Sīkdatnes

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

A3 Sportback TFSI e > A3 > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
A3 Sportback TFSI e

A3 Sportback TFSI e

Jaunais Audi A3 Sportback TFSI e.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,5–1,4 l/100 km
Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 13,8–13,0 kWh/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 34–30 g/km.

Pilnībā elektrisks, hibrīds vai iekšdedzes: kā plug-in hibrīds ar visiem šiem piedziņas veidiem Audi A3 Sportback TFSI e² piedāvā jaudīgu veiktspēju. Automobiļa dinamika un izveicība atspoguļojas arī Sportback ārienē. Tā salonā apvienots dizains, funkcionalitāte, lietojamība un digitalizācija.

Audi A3 Sportback TFSI e² skaitļos

Elektriskā nobraukuma rezerve

Līdz 78

km*

Paātrinājums

7.6

s*

0 līdz 100 km/h

Sistēmas jauda

150

kW**

(204 ZS)

*Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 16–18 collu riteņiem.
**Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,5–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 13,8–13,0 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 34–30 g/km.

Side-front view Audi A3 Sportback TFSI e

Daudzveidīgs braukšanas prieks: tehnoloģijas

Audi A3 Sportback TFSI e² plug-in hibrīds apvieno iekšdedzes dzinēja un elektromotora priekšrocības. Apvienojumā ar litija jonu akumulatoru elektromotors sportiski papildina 1,4 litru TFSI dzinēju, kā arī tas ir iespaidīgi efektīvs pilnībā elektriskajā režīmā. Dzinēja un elektromotora kopējā jauda līdz 150 kW (204 ZS). Tas ļauj automobilim paātrināties no 0 līdz 100 km/h 7,6 sekundēs. Audi A3 Sportback TFSI e² balstiekārta ir sportiska un sabalansēta, piedāvājot patīkamu dinamikas un braukšanas komforta līdzsvaru.

Pielāgots visām prasībām: veiktspēja

Audi A3 Sportback TFSI e² piedāvā labāko no divām jomām: pilnībā elektriskajā režīmā tas ir ļoti kluss un nerada nekādus lokālos izmešus. Neskatoties uz kluso darbību, elektromotors nodrošina iespaidīgu braukšanas jaudu. Tas ir tāpēc, ka elektromotori jau pirmajā brīdī spēj attīstīt augstu griezes momentu. Papildus tam iekšdedzes dzinējs ļauj pārvietoties sportiski un veikt lielākus attālumus bez nepieciešamības apstāties un uzlādēt automobili. Pilnībā elektrisks, hibrīds vai iekšdedzes: Audi A3 Sportback TFSI e² prot pielāgoties vadītāja prasībām.

Side-rear view Audi A3 Sportback TFSI e
Front view Audi A3 Sportback TFSI e

Piedziņas veida izvēle: četri braukšanas režīmi

Braukšanas koncepcijas pamatā ir iespēja veikt lielāko daļu īsu ikdienas braucienu pilnībā elektriskajā režīmā. Audi A3 TFSI e² iespējams izvēlēties četrus dažādus braukšanas režīmus: pilnībā elektrisko (EV), pārsvarā izmantojot iekšdedzes dzinēju akumulatora taupīšanai (Hold) vai uzlādes līmeņa papildināšanai (Charge), lai vēlāk brauktu elektriskajā režīmā, vai efektīvu abu minēto kombināciju (Hybrid).

Digitāls un intuitīvs: displejs

Plug-in hibrīda pilnībā digitālajā instrumentu blokā – Audi virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā – iekļauts jaudas mērītājs³. Tas attēlo sistēmas kopējo jaudu un piedziņas režīmu, kā arī akumulatora uzlādes līmeni un atlikušo nobraukuma rezervi. Turklāt jaudas mērītājs arī rāda, vai tiek iegūta un pievadīta akumulatoram enerģija no rekuperācijas.

e-tron charging system compact

Uzlāde mājās

Standarta e-tron kompaktā uzlādes sistēma nodrošina uzlādes procesa pārvaldību mājās. Tajā iekļauta uzlādes ierīce ar automobiļa savienojuma kabeli un divi dažādi strāvas savienojuma kabeļi (ar mājas un industriālo savienotāju).

Public charging situation

Publiskā uzlāde

Automobilim ir standarta Mode 3 uzlādes kabelis publiskai uzlādei ar 11 kW jaudu. Savukārt Audi e-tron uzlādes pakalpojums nodrošina piekļuvi vairāk nekā 150 000 uzlādes punktiem Eiropā.

Dinamiska un drosmīga: āriene

Audi A3 Sportback TFSI e² ir kompakta stāja: priekšpusē dominē platais sešstūra formas vienotais režģis. V formas sānu līnija stiepjas no priekšējiem līdz aizmugurējiem lukturiem, vizuāli pagarinot automobili. Tam ir īpaši izceltas riteņu arkas un viduslīnijas profils. Audi šos progresīvos dizaina elementus sauc par „quattro izliekumiem”. Izteikti slīpie C statņi piešķir šim piecdurvju automobilim pievilcīgu vizuālo dinamiku. TFSI e emblēma uz bagāžas nodalījuma pārsega norāda, ka šis ir viens no Audi plug-in hibrīdu saimes modeļiem.

Sportisks un elegants: salons

Audi A3 Sportback TFSI e² salonu raksturo melns instrumentu panelis un viduskonsole. Horizontālās līnijas un vienkāršās virsmas izceļ paneļa platumu. Visa uzmanība vadītāja vietā ir pievērsta tikai un vienīgi vadītājam. Pat pārveidotās klimata kontroles vadības ierīces ir nedaudz vērstas uz vadītāja pusi. Vēl lielākai individualitātei un īpašai noskaņai salonā papildu aprīkojumā ir pieejama kontūru un fona apgaismojuma paka ar 30 dažādām krāsām.

Palūkojieties uz jauno Audi A3 Sportback TFSI e² vēlreiz

360 degree exterior view Audi A3 Sportback TFSI e
1
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 1,5–1,4 l/100 km; enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 13,8–13,0 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 34–30 g/km.
2
Attēlā redzama noteikta dizaina stūre ar satvēriena noteikšanu; tā ir pieejama tikai kopā ar adaptīvo braukšanas palīgsistēmu, adaptīvo braukšanas palīgsistēmu ar ārkārtas situācijas palīgsistēmu vai palīdzības paku ar MMI navigāciju ar MMI touch.