A6 Avant TFSI e > A6 > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Side view Audi A6 Avant TFSI e

A6 Avant 55 TFSI e quattro

Elektrificēts un funkcionāls.
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km
Elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 18,1–17,6 kWh/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 48–44 g/km

Pateicoties inovatīvajai plug-in hibrīda piedziņai, Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² piedāvā neviltotu prieku pie stūres kā pilsētā, tā ārpus tās. Un, kā jau ierasts Avant modeļiem, tas piedāvā augsta līmeņa praktiskumu ikdienā un vietu pieciem cilvēkiem.

The Audi A6 Avant TFSI e in a rear view in front of a charging station

Plug-in hibrīds – sportisks un efektīvs

Apvienojot jaudīgu iekšdedzes dzinēju ar efektīvu elektromotoru, tiek iegūta plug-in hibrīda piedziņa. Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² modelī tie kopā attīsta 270 kW (367 ZS) jaudu *(degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 18,1–17,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā1: 48–44 g/km). Pateicoties ultra tehnoloģijai, standarta aprīkojumā iekļautā quattro pilnpiedziņa spēj prognozēt, kuriem riteņiem ir jāpievada jauda atkarībā no situācijas.

Dati par Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro¹

Sistēmas jauda

270

kW*

(367 ZS)

Paātrinājums

5,7

s*

0 līdz 100 km/h

Elektriskā nobraukuma rezerve

≈ 45-51

km**

*Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 18,1–17,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā1: 48–44 g/km.
**Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 19–20 collu riteņiem.

Rear view Audi A6 Avant TFSI e

Divu piedziņas veidu priekšrocības

Īsiem ikdienas braucieniem līdz aptuveni 45 kilometriem³ jūs varat izmantot Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² elektromotoru pilnībā elektriskajā režīmā bez lokālajiem izmešiem un patīkamā klusumā, ļaujot brauciena laikā izbaudīt mūziku nebijušā kvalitātē. Tālākiem braucieniem jūsu rīcībā ir ierastā iekšdedzes dzinēja nobraukuma rezerve, kas ļaus bez raizēm sasniegt galamērķi. Pateicoties palielinātas jaudas funkcijai⁴, paātrinājumam no 0 līdz 100 km/h ir nepieciešamas 5,7 sekundes (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā1: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 18,1–17,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā1: 48–44 g/km), ļaujot gūt neviltotu prieku no braukšanas.

Pareizā režīma izvēle

Automobilis vienmēr tiek iedarbināts pilnībā elektriskajā EV režīmā. Ar MMI palīdzību iespējams izvēlēties piemērotāko no trīs braukšanas režīmiem: pilnībā elektrisko (EV), pārsvarā iekšdedzes dzinēja izmantošanu akumulatora taupīšanai (HOLD) vai efektīvo abu iepriekšējo kombināciju (AUTO). Visos režīmos automobilis izmanto navigācijas datus, lai nogādātu jūs galamērķi pēc iespējas efektīvāk un pēc iespējas vairāk izmantojot elektrisko piedziņu. Rekuperatīvā bremzēšana visos režīmos ļauj automobilim atgūt elektroenerģiju un palielina elektrisko nobraukuma rezervi brauciena laikā.

The EV modus of the Audi A6 Avant TFSI e

Sekojiet līdzi nobraukuma rezervei

Jaudas mērītājs Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas kreisajā pusē informē par sistēmas kopējo darbību, braukšanas statusu un akumulatora uzlādes līmeni. Vidū un myAudi lietotnē⁵ tiek attēlota Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² atlikusī nobraukuma rezerve.

Audi virtual cockpit of the Audi A6 Avant TFSI e
Lejuplādēt visu
00:00 | 00:00
1920x1080-audi-a6-sedan-tfsi-e-cockpit-AA6_TFSIe_D_191005_1.jpg
1920x1080-audi-a6-sedan-tfsi-e-cockpit-AA6_TFSIe_D_191005_1.jpg
  • Jaudas mērītājs kreisajā pusē ir viens no centrālajiem displeja instrumentiem.

  • myAudi lietotnē⁵ savā viedtālrunī vienmēr varat sekot līdzi sava Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² atlikušajai nobraukuma rezervei.

  • Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² standarta aprīkojumā iekļauti 19 collu diski un bremžu suporti sarkanā krāsā.

  • Braucot ar Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² pilnībā elektriskajā režīmā, jūs vispār neradāt lokālos izmešus.

  • Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² dizainā īpaši izceļas izteiksmīgie LED aizmugurējie lukturi.

  • Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² uzlāde mājās vai publiskajā uzlādes vietā ir ātra un ērta.

  • Raksturīga Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² pazīme: uzlādes lūka kreisajā pusē aizmugurē.

  • MMI vadībai ir paredzēti divi lieli skārienekrāni viduskonsolē.

  • Apakšējā MMI displejā iespējams izvēlēties braukšanas režīmu un lietot klimata kontroles funkcijas.

Daudzveidīga un funkcionāla – telpas koncepcija

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² telpas koncepcija nodrošina pietiekoši vietas pieciem cilvēkiem. Turklāt elektromotora akumulators ir novietots zem bagāžas nodalījuma tā, ka ir pieejami aptuveni 405 litri bagāžas telpas vai pat 1535 litri ar nolocītiem sēdekļiem.

MMI-System in the cockpit of the Audi A6 Avant TFSI e

Sportisks dizains standarta aprīkojumā

Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro² ir ne tikai izcila veiktspēja, bet arī sportisks standarta aprīkojums: 19 collu diski, bremžu suporti sarkanā krāsā, Matrix LED priekšējie lukturi, sporta sēdekļi priekšā un tas nav viss.

1
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 18,1–17,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā1: 48–44 g/km
2
Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 19–20 collu riteņiem.
3
Līdz galam nospiežot akseleratora pedāli, uz laiku līdz 18 sekundēm tiek aktivēts elektromotors (palielinātas jaudas funkcija). Šīs funkcijas pieejamība un atkārtota izmantošana ir atkarīga no vairākiem faktoriem, piemēram, akumulatora uzlādes līmeņa un piedziņas komponentu temperatūras.
4
Pieejamība ir atkarīga no katras konkrētās valsts. Savietojamība ar Apple iOS 10.0 un Android 6 un jaunākām versijām. Nepieciešama iepriekšēja reģistrācija vietnē www.audi.com/myaudi.