Q4 e-tron > Q4 e-tron > Sākumlapa

CO2 emisijas kombinētajā ciklā {ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0–0 g/km

Elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 3.5–3.6 miles/kWh

CO₂ izmeši¹, g/km: 0. Enerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 17,8–15,8 kWh/100 km.
Elektroenerģijas patēriņš un CO₂ izmešu rādītāji, kas norādīti noteiktā diapazonā, ir atkarīgi no automobilim izvēlētā aprīkojuma.

Atver jūsu prātu. Paplašina jūsu apvāršņus.

Jauda

220

kW

Paātrinājums (0–100 km/h)

6.2

s

Nobraukuma rezerve (WLTP)

520

km

Enerģija 100 km tiek uzlādēta aptuveni

5

minūtēs

Akumulators (no 5% - 80%) tiek uzlādēts

38

minūtēs

Uzlādes punktu skaits: vairāk nekā

200,000

Dynamic driving shot Audi Q4 e-tron

Side view Audi Q4 e-tron Sportback

„Audi Q4 Sportback e-tron“

1
Maksimālā jauda, kas noteikta saskaņā ar ANO GTR.21; līdz 25 kW no tā veido īslaicīgs uzrāviens, kas nav ilgāks par 30 sekundēm.

Pieejamā jaudas izlāde atsevišķās braukšanas situācijās ir atkarīga no dažādiem faktoriem, piemēram, apkārtējās vides temperatūras, uzlādes/temperatūras/kondicionēšanas statusa vai augstsprieguma akumulatora fiziskas novecošanās.

Proti, lai izmantotu maksimālo jaudu (uzrāvienu), augstsprieguma akumulatora temperatūrai jābūt no 23 °C līdz 50 °C, bet akumulatora uzlādes līmenim jābūt >88%.

Jebkādas novirzes no iepriekš norādītajiem parametriem var izraisīt samazinātu jaudas izvadi un pat uzrāviena neiespējamību.

Līdz zināmam līmenim akumulatora temperatūru var netieši ietekmēt gaisa kondicionēšanas palīgfunkcijas, uzlādes līmeņa un citu parametru iestatījumi automobilī. Šobrīd pieejamā jaudas izlāde tiek attēlota automobiļa jaudas mērītājā.

Lai pēc iespējas uzturētu lietderīgo augstsprieguma akumulatora jaudu, ieteicams iestatīt akumulatora ikdienas uzlādes mērķa lielumu 80% (to iespējams mainīt uz 100%, piemēram, pirms gariem pārbraucieniem).
2
Polarizējošās saulesbrilles ierobežos attēla projicēšanas vadītāja acu priekšā izmantošanu.
3
Lai uzzinātu vairāk par Audi connect, lūdzu, apmeklējiet vietni www.audi.com/connect vai sazinieties ar savu Audi partneri.
4
Lai saņemtu informāciju par saderīgām rūpnieciskajām strāvas rozetēm, lūdzu, sazinieties ar savu Audi partneri.
5
Audi uzlādes pakalpojumu var izmantot tikai Audi zīmola elektrificētajiem modeļiem (nepieciešams derīgs automobiļa identifikācijas numurs). Piekļuve visā Eiropā: Audi uzlādes pakalpojums ir pieejams 26 Eiropas valstīs. Ir ieplānots to nodrošināt arī citās valstīs. Pieejamo uzlādes punktu skaits nepārtraukti palielinās, bet dažādās valstīs tas atšķiras un ir atkarīgs no tā, cik lielā mērā tiek paplašināta esošā infrastruktūra. Netiek sniegtas tiesības piekļūt visiem uzlādes punktiem noteiktā valstī. Audi AG negarantē uzlādes infrastruktūras darbību, pieejamību, uzlādes jaudu un citus raksturlielumus. Informācija par uzlādes vietu atrašanās vietu un skaitu tiek regulāri atjaunināta; nav pienākuma sniegt pilnīgu informāciju. Audi uzlādes pakalpojuma klienta karti iespējams izmantot tīklā tikai pēc 24 stundām no kartes aktivizēšanas brīža. Pirmo 24 stundu laikā, ja nepieciešams, karti var izmantot, ievērojot vietējos ierobežojumus. Lai autentificētos ar myAudi lietotni (kvadrātkods uzlādes vietā), ir nepieciešams aktīvs radio un interneta savienojums. Šī autentificēšanas metode nav pieejama visās uzlādes vietās. Cenas atsevišķās Eiropas valstīs ir saskaņotas, bet tās var atšķirties no Vācijā piedāvātās. Jaunākā cena un kontaktinformācija par jūsu valsti pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi. Noslēdzot Audi uzlādes pakalpojuma līgumu, ir jāsedz tikai elektrības izmaksas – Audi pirmo gadu apņemas samaksāt mēneša maksu par tranzīta tarifu. Pēc pirmā gada līgums tiek automātiski pagarināts uz nākamajiem 12 mēnešiem (bez brīdinājuma), un tiek piemērota arī mēneša maksa. Informācija par cenām un nosacījumiem ir pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi.
6
Vieglmetāla diskus ar spīdīgu malu vai spīdīgi frēzētu apdari, kā arī pulētus vai daļēji pulētus vieglmetāla diskus nedrīkst lietot ziemas apstākļos. Ražošanas procesa dēļ, lietojot šādos apstākļos, diska virsma nav pietiekami aizsargāta pret koroziju, un to var neatgriezeniski sabojāt uz ceļiem kaisāmā sāls vai citi materiāli.
7
No Audi Sport GmbH.