Q8 e-tron > Q8 e-tron > Sākumlapa
Side view Audi Q8 e-tron

Q8 e-tron

CO2 emisijas kombinētajā ciklā {ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km (WLTP)

Elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 24.4–20.1 kWh/100 km (WLTP)

CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0; enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,1. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Rear view Audi Q8 e-tron

Elektrisks. Un brīnišķīgs kopumā

Pilnībā elektriskais Audi e-tron ir izpildījis savu pioniera misiju. Tagad ir pienācis laiks tam kļūt par daļu no pārējo Audi modeļu nosaukumiem, tāpēc iepazīstieties ar Audi Q8 e-tron.

Audi Q8 55 e-tron quattro² skaitļos

Uzlāde no 10% līdz 80%

31

min³

ar maksimālo līdzstrāvas uzlādes jaudu⁴

Nobraukuma rezerve (WLTP), līdz

582

km

Maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda,

līdz 170

kW⁴

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Lielāka nobraukuma rezerve

Augstsprieguma akumulators ar ietilpību līdz 106 kWh (neto) un maksimālā nobraukuma rezerve līdz 582 kilometriem. Kad uzlādes līmenis kļūst zems, varat iegūt papildus nobraukuma rezervi, aktivizējot nobraukuma rezerves režīmu (Range mode) ⁷ MMI sistēmā.

Close-up MMI display Audi Q8 e-tron

Piezīme: attēlā redzams Audi Q8 Sportback e-tron⁵.

Ērta pārvietošanās

Audi Q8 e-tron ir pieejamas dažādas uzlādes iespējas gan mājās, gan esot ceļā. Ar Plug & Charge¹⁰ uzlāde ir vēl vienkāršāka. Pateicoties palielinātajai akumulatora ietilpībai un daudzpusīgajam uzlādes pakalpojumam, elektromobilitāte ir pieejama arī garākos pārbraucienos.

Audi Q8 55 e-tron quattro² skaitļos

Maksimālā elektriskā jauda

300

kW

Kopējais griezes moments: 664 Nm

Paātrinājums (0–100 km/h)

5,6

s¹⁷

Akumulatora ietilpība (neto) līdz

106

kWh

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Elektrificējošs no pirmā skatiena

Audi Q8 e-tron progresīvās tehnoloģijas atspoguļojas arī tā ārienē ar jaunu izskatu un raksturīgu dienas gaitas lukturu motīvu. quattro arhitektūru ar izcelto viduslīniju un raksturīgo dienas gaitas lukturu gaismas motīvu īpaši akcentē Chronos pelēkā metāliskā krāsa.

Izsmalcināts salona dizains

Jūs sagaida vairāk nekā tikai bagātīga telpas koncepcija. Īpaši atlasīti materiāli, augstvērtīga apdare un modernas digitālās funkcijas padara katru braucienu ar Audi Q8 e-tron¹ par īpašu pieredzi.

Jauna braukšanas pieredze

Iekāpiet salonā un atklājiet kluso elektromotoru paātrinājumu. Izbaudiet labāku saķeri un stabilitāti, pateicoties pilnībā elektriskajai pilnpiedziņai. Uzlabota braukšanas dinamika, pateicoties adaptīvajai pneimatiskajai balstiekārtai un dažādām palīgsistēmām. Papildu aprīkojumā ir pieejams noņemams sakabes āķis.

Digitālie pakalpojumi

Pieeju digitālās mobilitātes pasaulei sniedz dažādi Audi connect pakalpojumi⁶, piemēram, tiešsaistes satiksmes informācija²² ar vienmēr aktuāliem datiem, iespēja pasūtīt funkcijas pēc pieprasījuma vai myAudi lietotne⁷, kas vienmēr precīzi informē par jūsu Audi braukšanas datiem.

Iekāpiet un ienirstiet virtuālā pasaulē

Apsēdieties aizmugurē, uzlieciet virtuālās realitātes brilles un izbaudiet neaizmirstamas sajūtas. Audi ienes holoride²⁴ virtuālās realitātes izklaidi jūsu automobilī. Šī inovatīvā tehnoloģija apvieno braukšanu ar virtuālo pasauli. Sēžot aizmugurējā sēdeklī, jūs ar ķermeni jūtat, kā Audi iegriežas līkumā. Taču šī virziena maiņa tiek attēlota arī vizuāli, piemēram, liekot telpiski attēlotajam virtuālās realitātes kosmosa kuģim attiecīgi mainīt trajektoriju.

Close-up MMI display Audi Q8 e-tron

edition S line modeļa prezentācija

Iepazīstiet edition S line versiju ar S line ārieni, LED iekāpšanas apgaismojumu ar ekskluzīvu e-tron edition projekciju un Audi vienoto režģi virsbūves krāsā. Vienotā režģa projekcijas apgaismojums un tonētie stikli izceļ jūsu automobiļa progresīvo raksturu. Papildus standarta 21 collas diskiem papildu aprīkojumā ir pieejami arī 22 collu vieglmetāla diski.

Tikpat daudzpusīgs kā pati dzīve

Audi oriģinālie aksesuāri²⁵ padara jūsu automobili nepārspējami daudzpusīgu. Tehniskie risinājumi un vizuālie akcenti ļauj to ērti pielāgot jaunām vajadzībām. Kad vien nepieciešams.

Ilgtspējīgai nākotnei

Daļa no Audi uz nākotni vērstajiem risinājumiem ir apzinīga resursu izmantošana, videi draudzīga ražošana un oglekļneitrāla transportlīdzekļu piegāde²⁷. Piemēram, apsildei un akumulatoru ražošanai mēs izmantojam zaļo enerģiju, tostarp no saules paneļiem, kas uzstādīti uz ražošanas ēku jumtiem.

People playing virtual games with Holoride in the rear of the Audi Q8 e-tron
Side view Audi Q8 Sportback e-tron

Audi Q8 Sportback e-tron

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,1–19,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

1
CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0; enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,1. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
2
Audi Q8 55 e-tron quattro: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
3
Akumulatora uzlādes laiks var atšķirties atkarībā no virknes faktoru, tostarp apkārtējās vides temperatūras, valstij raksturīgu savienotāju izmantošanas un priekškondicionēšanas funkcijas izmantošanas (piemēram, attālināta automobiļa gaisa kondicionēšanas vadība). Izmantojot mājas savienotājus, e-tron uzlādes sistēma ierobežo uzlādes jaudu.
4
Attiecas uz Audi Q8 55 e-tron quattro (enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ar uzlādes jaudu līdz 170 kW ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
5
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,1–19,9; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
6
Lai uzzinātu vairāk par Audi connect, lūdzu, apmeklējiet vietni www.audi.com/connect vai sazinieties ar savu Audi izplatītāju!
7
Pieejamība ir atkarīga no valsts. Informācija par pašreizējo saderību ar iOS/Android operētājsistēmām ir pieejama myAudi lietotnes aprakstā attiecīgajā lietotņu veikalā. Nepieciešama iepriekšēja reģistrācija vietnē www.my.audi.com.
8
Nobraukuma rezerves režīms (Range mode), piemēram, ierobežo maksimālo ātrumu līdz aptuveni 90 km/h, maina komforta funkciju, piemēram, automātiskās gaisa kondicionēšanas, iestatījumus un izslēdz apsildāmos sēdekļus.
9
Daļa no Audi connect navigācijas un informācijas un izklaides sistēmas. Pieejamība ir atkarīga no valsts. Informācija par pašreizējo saderību ar iOS/Android operētājsistēmām ir pieejama myAudi lietotnes aprakstā attiecīgajā lietotņu veikalā. Nepieciešama iepriekšēja reģistrācija vietnē www.my.audi.com.
10
Plug & Charge funkcija tāpat kā e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejami šādās valstīs: Austrijā, Beļģijā, Horvātijā, Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Ungārijā, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē. Pašlaik Eiropā (ECE) pakalpojums ir pieejams tikai IONITY tīkla uzlādes stacijās ar Plug & Charge funkciju. Pakalpojums tiks paplašināts ar citiem uzlādes vietu operatoriem atkarībā no konkrētās valsts. Ziemeļamerikā (NAR) Plug & Charge funkcija ir pieejama uzlādes stacijās ar Plug and Charge apzīmējumu, kuru operators ir electrify america.
11
Standarta aprīkojumā pieejamās e-tron compact uzlādes sistēmas jauda ir līdz 11 kW. Papildu aprīkojumā pieejamās e-tron connect uzlādes sistēmas jauda ir līdz 22 kW (līdz 22 kW tikai kopā ar papildu aprīkojumā pieejamo iebūvēto lādētāju). Uzlādes jauda ir atkarīga no elektrotīkla savienojuma kontaktspraudņa, valstī izmantotā sprieguma, elektrotīklā pieejamo fāžu skaita, kā arī un elektroinstalācijas klienta mājoklī. Tādēļ tā atsevišķos gadījumos var būt zemāka. Strāvas kabelis ar industriālo savienotāju un uzlādes sistēmas vadības bloks ir savstarpēji salāgoti, nodrošinot noteiktu uzlādes jaudu. Lai arī tehniski ir iespējams vēlāk pieslēgt strāvas kabeli citam industriālajam savienotājam, tas samazinātu uzlādes jaudu.
12
Pieejams no Volkswagen Group Charging GmbH (Elli).
13
Lūdzu, ņemiet vērā: abas maiņstrāvas uzlādes ligzdas nevar lietot vienlaicīgi. Vienlaicīgu abu maiņstrāvas ligzdu lietošanu nepieļauj uzlādes lūku bloķēšanas risinājums.
14
Lai mājās veiktu uzlādi ar 22 kW, nepieciešama papildu aprīkojumā pieejamā e-tron connect uzlādes sistēma vai cits mājas uzlādes risinājums, kas atbalsta 22 kW maiņstrāvu. Standarta e-tron compact uzlādes sistēmas jauda ir ierobežota līdz 11 kW.
15
Lai varētu aktivēt funkciju, vispirms ir nepieciešams noslēgt līgumu par e-tron uzlādes pakalpojumu. Pēc tam pakalpojumu var aktivēt myAudi lietotnē, un uz izvēlēto ar Plug & Charge saderīgo automobili bezvadu režīmā tiks nosūtīts atbilstošs elektronisks Plug & Charge sertifikāts par pakalpojuma lietošanu. Plug & Charge funkcija tāpat kā e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejami šādās valstīs: Austrijā, Beļģijā, Horvātijā, Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Ungārijā, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē. Pašlaik Eiropā (ECE) pakalpojums ir pieejams tikai IONITY tīkla uzlādes stacijās ar Plug & Charge funkciju. Pakalpojums tiks paplašināts ar citiem uzlādes vietu operatoriem atkarībā no konkrētās valsts. Ziemeļamerikā (NAR) Plug & Charge funkcija ir pieejama uzlādes stacijās ar Plug and Charge apzīmējumu, kuru operators ir electrify america.
16
Piekļuve un tīkls: pieejamo uzlādes vietu skaits pastāvīgi pieaug. e-tron uzlādes pakalpojumu var izmantot tikai Audi zīmola elektrificētajiem modeļiem (nepieciešams derīgs automobiļa identifikācijas numurs). Piekļuve visā Eiropā: e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejams 26 Eiropas valstīs. Plānots to nodrošināt arī citās valstīs. Pieejamo uzlādes punktu skaits nepārtraukti palielinās, bet dažādās valstīs tas atšķiras un ir atkarīgs no tā, cik lielā mērā tiek paplašināta esošā infrastruktūra. Netiek sniegtas tiesības piekļūt visiem uzlādes punktiem noteiktā valstī. Audi AG negarantē uzlādes infrastruktūras darbību, pieejamību, uzlādes jaudu un citus raksturlielumus. Informācija par uzlādes vietu atrašanās vietu un skaitu tiek regulāri atjaunināta; nav pienākuma sniegt pilnīgu informāciju. e-tron uzlādes pakalpojuma klienta karti iespējams izmantot tīklā tikai pēc 24 stundām no kartes aktivizēšanas brīža. Pirmo 24 stundu laikā, ja nepieciešams, karti var izmantot, ievērojot vietējos ierobežojumus. Lai autentificētos ar myAudi lietotni (kvadrātkods uzlādes vietā), ir nepieciešams aktīvs radio un interneta savienojums. Šī autentificēšanas metode nav pieejama visās uzlādes vietās. Cenas atsevišķās Eiropas valstīs ir saskaņotas, bet tās var atšķirties no Vācijā piedāvātās. Jaunākā cena un kontaktinformācija par jūsu valsti pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi. Audi e-tron uzlādes pakalpojumu piedāvā Digital Charging Solutions GmbH (Mies-van-der-Rohe-Strasse 6, 80807 Minhene, Vācija).
17
Fizisku ierobežojumu dēļ norādīto maksimālo paātrinājumu iespējams atkārtot vairākas reizes, bet ne neierobežotu reižu skaitu pēc kārtas.
18
Lūdzu, ņemiet vērā: Sistēmas darbojas tikai sistēmas ierobežojumu ietvaros un palīdz autovadītājam.Autovadītājs joprojām paliek atbildīgs par automobiļa vadīšanu un pienācīgas uzmanības pievēršanu.
19
No Audi Sport GmbH.
20
21
Audi SQ8 Sportback e-tron quattro: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
22
Daļa no Audi connect navigācijas un informācijas un izklaides sistēmas.
23
24
holoride tehnoloģija darbojas tikai otrās rindas sēdvietās. 3D virtuālās realitātes briļļu lietošana brauciena laikā: -ir atļauta tikai otrās rindas malējiem pasažieriem; -ir atļauta personām, kuras ir vismaz 1,50 m garas; - ir atļauta tikai tad, ja 3D virtuālās realitātes briļļu lietotājs nevar aizsniegt neko sev priekšā (piemēram, priekšējā sēdekļa aizmuguri) ar pilnībā izstieptām rokām (ieskaitot izstieptus pirkstus); - ir atļauta tikai tad, ja 3D virtuālās realitātes brillēm ir piestiprināts viss nepieciešamais drošības aprīkojums. Papildu informācija par holoride sistēmu ir pieejama vietnē www.holoride.com.
25
Audi oriģinālie aksesuāri par papildu samaksu ir pieejami no AUDI AG. Aprēķinot automobiļa degvielas patēriņa un izmešu vērtības, aksesuāri nav ņemti vērā. Aksesuārus pamatā iespējams uzstādīt tikai pēc sākotnējās reģistrācijas.
26
Vieglmetāla diskus ar spīdīgu malu vai spīdīgi frēzētu apdari, kā arī pulētus vai daļēji pulētus vieglmetāla diskus nedrīkst lietot ziemas apstākļos. Ražošanas procesa dēļ, lietojot šādos apstākļos, diska virsma nav pietiekami aizsargāta pret koroziju, un to var neatgriezeniski sabojāt uz ceļiem kaisāmā sāls vai citi materiāli.
27
CO₂ izmeši, ko pašlaik nevar novērst ar tehniskiem līdzekļiem, tiek kompensētas ar oglekļa kredītiem.