SQ8 Sportback e-tron > Q8 e-tron > Sākumlapa
Dynamic driving shot Audi SQ8 Sportback e-tron

SQ8 Sportback e-tron

CO2 emisijas kombinētajā ciklā {ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 0 g/km (WLTP)

Elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā{ft_nemo-fn_eec-global-disclaimer}: 27.0–23.5 kWh/100km (WLTP)

CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0; enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Rear view Audi SQ8 Sportback e-tron

Elektrisks. Un brīnišķīgs kopumā

Pilnībā elektriskais Audi e-tron ir izpildījis savu pioniera misiju. Tagad ir pienācis laiks tam kļūt par daļu no pārējo Audi modeļu nosaukumiem, tāpēc iepazīstieties ar Audi SQ8 Sportback e-tron².

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹,²), kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹,²), g/km: 0.

Audi SQ8 Sportback e-tron² skaitļos

Maksimālā elektriskā jauda

370

kW

Paātrinājums (0–100 km/h)

4,5

Nobraukuma rezerve (WLTP), līdz

513

km

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Jauna līmeņa braukšanas pieredze

Iekāpiet salonā un atklājiet gandrīz pilnībā kluso elektromotoru paātrinājumu. Izbaudiet labāku saķeri un stabilitāti, pateicoties pilnībā elektriskajai pilnpiedziņai. Uzlabota braukšanas dinamika, pateicoties adaptīvajai sporta pneimatiskajai balstiekārtai un dažādām palīgsistēmām. Papildu aprīkojumā ir pieejams noņemams piekabes āķis.

Elektrificējoša kupejas forma

Viegli ieslīpā jumta līnija piešķir elektriskajam SUV automobilim kupejai līdzīgu siluetu un atspoguļo automobiļa progresīvi dinamisko raksturu. Jauna dizaina Audi riņķus un citas stila detaļas izceļ metāliskā Ultra zilā krāsa.

Laba nobraukuma rezerve

Augstsprieguma akumulators ar ietilpību līdz 106 kWh (neto) un maksimālā nobraukuma rezerve līdz 513 kilometriem. Kad akumulatora uzlādes līmenis kļūst zems, varat iegūt papildu autonomiju, piemēram, ieslēdzot nobraukuma rezerves režīmu⁶ MMI sistēmā.

Close-up MMI display Audi Q8 e-tron

Note: The illustration is of the Audi Q8 Sportback e-tron⁴.

Audi SQ8 Sportback e-tron² skaitļos

Uzlāde no 10% līdz 80%

31

min⁹

ar maksimālo līdzstrāvas uzlādes jaudu

Akumulatora ietilpība (neto) līdz

106

kWh

Maksimālā līdzstrāvas uzlādes jauda,

līdz 170

kW

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

Ērta pārvietošanās

Audi SQ8 Sportback e-tron² ir pieejamas dažādas uzlādes iespējas gan mājās, gan esot ceļā. Ar Plug & Charge¹⁰ uzlāde ir vēl vienkāršāka. Pateicoties palielinātajai akumulatora ietilpībai un daudzpusīgajam uzlādes pakalpojumam, elektromobilitāte ir pieejama arī garākos pārbraucienos.

Elegants sportiskums

Atverot automobiļa durvis, jūs sagaida sportiska augstas kvalitātes atmosfēra, ko izceļ papildu aprīkojumā pieejamie priekšējie sporta sēdekļi plus ar S emblēmām. Izbaudiet plašuma sajūtu un izcilu komfortu Audi SQ8 Sportback e-tron² salonā.

Digitālie pakalpojumi

Pieeju digitālās mobilitātes pasaulei sniedz dažādi Audi connect pakalpojumi¹⁹, piemēram, tiešsaistes satiksmes informācija²⁰ ar vienmēr aktuāliem datiem, iespēja pasūtīt funkcijas pēc pieprasījuma vai myAudi lietotne¹⁷, kas vienmēr precīzi informē par jūsu Audi braukšanas datiem.

Iekāpiet un ienirstiet virtuālā pasaulē

Apsēdieties aizmugurē, uzlieciet virtuālās realitātes brilles un izbaudiet neaizmirstamas sajūtas. Audi ienes holoride²³ virtuālās realitātes izklaidi jūsu automobilī. Šī inovatīvā tehnoloģija apvieno braukšanu ar virtuālo pasauli. Sēžot aizmugurējā sēdeklī, jūs ar ķermeni jūtat, kā Audi iegriežas līkumā. Taču šī virziena maiņa tiek attēlot arī vizuāli, piemēram, liekot telpiski attēlotajam virtuālās realitātes kosmosa kuģim attiecīgi mainīt trajektoriju.

People playing virtual games with Holoride in the rear of the Audi Q8 e-tron

Ilgtspējīgai nākotnei

Daļa no Audi uz nākotni vērstajiem risinājumiem ir apzinīga resursu izmantošana, videi draudzīga ražošana un oglekļneitrāla transportlīdzekļu piegāde²⁴. Piemēram, apsildei un akumulatoru ražošanai mēs izmantojam zaļo enerģiju, tostarp no saules paneļiem, kas uzstādīti uz ražošanas ēku jumtiem.

audi in a gray constructions room
Dynamic front view Audi Q8 Sportback e-tron

Audi SQ8 e-tron

Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 28,0–24,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.

1
CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0; enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
2
Audi SQ8 Sportback e-tron: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 27,0–23,5; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
3
Fizisku ierobežojumu dēļ norādīto maksimālo paātrinājumu iespējams atkārtot vairākas reizes, bet ne neierobežotu reižu skaitu pēc kārtas.
4
Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,1–19,9; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
5
Lūdzu, ņemiet vērā: Sistēmas darbojas tikai sistēmas ierobežojumu ietvaros un palīdz autovadītājam.Autovadītājs joprojām paliek atbildīgs par automobiļa vadīšanu un pienācīgas uzmanības pievēršanu.
6
Nobraukuma rezerves režīms, piemēram, ierobežo maksimālo ātrumu līdz aptuveni 90 km/h, maina komforta funkciju, piemēram, automātiskās gaisa kondicionēšanas, iestatījumus un izslēdz apsildāmos sēdekļus.
7
Daļa no Audi connect navigācijas un informācijas un izklaides sistēmas. Pieejamība ir atkarīga no valsts. Informācija par pašreizējo saderību ar iOS/Android operētājsistēmām ir pieejama myAudi lietotnes aprakstā attiecīgajā lietotņu veikalā. Nepieciešama iepriekšēja reģistrācija vietnē www.my.audi.com.
8
Audi Q8 55 e-tron quattro: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 24,4–20,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
9
Akumulatora uzlādes laiks var atšķirties atkarībā no virknes faktoru, tostarp apkārtējās vides temperatūras, valstij raksturīgu savienotāju izmantošanas un priekškondicionēšanas funkcijas izmantošanas (piemēram, attālināta automobiļa gaisa kondicionēšanas vadība). Izmantojot mājas savienotājus, e-tron uzlādes sistēma ierobežo uzlādes jaudu.
10
Plug & Charge funkcija tāpat kā e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejami šādās valstīs: Austrijā, Beļģijā, Horvātijā, Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Ungārijā, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē. Pašlaik Eiropā (ECE) pakalpojums ir pieejams tikai IONITY tīkla uzlādes stacijās ar Plug & Charge funkciju. Pakalpojums tiks paplašināts ar citiem uzlādes vietu operatoriem atkarībā no konkrētās valsts. Ziemeļamerikā (NAR) Plug & Charge funkcija ir pieejama uzlādes stacijās ar Plug and Charge apzīmējumu, kuru operators ir electrify america.
11
Standarta aprīkojumā iekļautās e-tron compact uzlādes sistēmas jauda ir līdz 11 kW. Papildu aprīkojumā pieejamās e-tron connect uzlādes sistēmas jauda ir līdz 22 kW (līdz 22 kW tikai kopā ar papildu aprīkojumā pieejamo iebūvēto lādētāju). Uzlādes jauda ir atkarīga no elektrotīkla savienojuma kontaktspraudņa, valstī izmantotā sprieguma, elektrotīklā pieejamo fāžu skaita, kā arī un elektroinstalācijas klienta mājoklī. Tādēļ tā atsevišķos gadījumos var būt zemāka. Strāvas kabelis ar industriālo savienotāju un uzlādes sistēmas vadības bloks ir savstarpēji salāgoti, nodrošinot noteiktu uzlādes jaudu. Lai arī tehniski ir iespējams vēlāk pieslēgt strāvas kabeli citam industriālajam savienotājam, tas samazinātu uzlādes jaudu.
12
Pieejams no Volkswagen Group Charging GmbH (Elli).
13
Lūdzu, ņemiet vērā: abas maiņstrāvas uzlādes ligzdas nevar lietot vienlaicīgi. Vienlaicīgu abu maiņstrāvas ligzdu lietošanu nepieļauj uzlādes lūku bloķēšanas risinājums.
14
Lai mājās veiktu uzlādi ar 22 kW, nepieciešama papildu aprīkojumā pieejamā e-tron connect uzlādes sistēma vai cits mājas uzlādes risinājums, kas atbalsta 22 kW maiņstrāvu. Standarta e-tron compact uzlādes sistēmas jauda ir ierobežota līdz 11 kW.
15
Lai varētu aktivēt funkciju, vispirms ir nepieciešams noslēgt līgumu par e-tron uzlādes pakalpojumu. Pēc tam pakalpojumu var aktivēt myAudi lietotnē, un uz izvēlēto ar Plug & Charge saderīgo automobili bezvadu režīmā tiks nosūtīts atbilstošs elektronisks Plug & Charge sertifikāts par pakalpojuma lietošanu. Plug & Charge funkcija tāpat kā e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejami šādās valstīs: Austrijā, Beļģijā, Horvātijā, Čehijā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Ungārijā, Īrijā, Itālijā, Latvijā, Lietuvā, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Slovākijā, Slovēnijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē un Apvienotajā Karalistē. Pašlaik Eiropā (ECE) pakalpojums ir pieejams tikai IONITY tīkla uzlādes stacijās ar Plug & Charge funkciju. Pakalpojums tiks paplašināts ar citiem uzlādes vietu operatoriem atkarībā no konkrētās valsts. Ziemeļamerikā (NAR) Plug & Charge funkcija ir pieejama uzlādes stacijās ar Plug and Charge apzīmējumu, kuru operators ir electrify america.
16
Piekļuve un tīkls: pieejamo uzlādes vietu skaits pastāvīgi pieaug. e-tron uzlādes pakalpojumu var izmantot tikai Audi zīmola elektrificētajiem modeļiem (nepieciešams derīgs automobiļa identifikācijas numurs). Piekļuve visā Eiropā: e-tron uzlādes pakalpojums ir pieejams 26 Eiropas valstīs. Plānots to nodrošināt arī citās valstīs. Pieejamo uzlādes punktu skaits nepārtraukti palielinās, bet dažādās valstīs tas atšķiras un ir atkarīgs no tā, cik lielā mērā tiek paplašināta esošā infrastruktūra. Netiek sniegtas tiesības piekļūt visiem uzlādes punktiem noteiktā valstī. Audi AG negarantē uzlādes infrastruktūras darbību, pieejamību, uzlādes jaudu un citus raksturlielumus. Informācija par uzlādes vietu atrašanās vietu un skaitu tiek regulāri atjaunināta; nav pienākuma sniegt pilnīgu informāciju. e-tron uzlādes pakalpojuma klienta karti iespējams izmantot tīklā tikai pēc 24 stundām no kartes aktivizēšanas brīža. Pirmo 24 stundu laikā, ja nepieciešams, karti var izmantot, ievērojot vietējos ierobežojumus. Lai autentificētos ar myAudi lietotni (kvadrātkods uzlādes vietā), ir nepieciešams aktīvs radio un interneta savienojums. Šī autentificēšanas metode nav pieejama visās uzlādes vietās. Cenas atsevišķās Eiropas valstīs ir saskaņotas, bet tās var atšķirties no Vācijā piedāvātās. Jaunākā cena un kontaktinformācija par jūsu valsti pieejama vietnē www.e-tron.charging-service.audi. Audi e-tron uzlādes pakalpojumu piedāvā Digital Charging Solutions GmbH (Mies-van-der-Rohe-Strasse 6, 80807 Minhene, Vācija).
17
Pieejamība ir atkarīga no valsts. Informācija par pašreizējo saderību ar iOS/Android operētājsistēmām ir pieejama myAudi lietotnes aprakstā attiecīgajā lietotņu veikalā. Nepieciešama iepriekšēja reģistrācija vietnē www.my.audi.com.
18
19
Lai uzzinātu vairāk par Audi connect, lūdzu, apmeklējiet vietni www.audi.com/connect vai sazinieties ar savu Audi partneri!
20
Daļa no Audi connect navigācijas un informācijas un izklaides sistēmas.
21
22
Audi SQ8 e-tron: Enerģijas patēriņš (kombinētajā ciklā¹), kWh/100 km: 28,0–24,6; CO₂ izmeši (kombinētajā ciklā¹), g/km: 0. Informācija par degvielas/enerģijas patēriņu un CO₂ izmešiem ir atkarīga no automobiļa aprīkojuma. Transportlīdzeklim ir pieejami tikai uz WLTP, nevis NEDC ciklu balstīti patēriņa un izmešu dati.
23
holoride tehnoloģija darbojas tikai otrās rindas sēdvietās. 3D virtuālās realitātes briļļu lietošana brauciena laikā: -ir atļauta tikai otrās rindas malējiem pasažieriem; -ir atļauta personām, kuras ir vismaz 1,50 m garas; - ir atļauta tikai tad, ja 3D virtuālās realitātes briļļu lietotājs nevar aizsniegt neko sev priekšā (piemēram, priekšējā sēdekļa aizmuguri) ar pilnībā izstieptām rokām (ieskaitot izstieptus pirkstus); - ir atļauta tikai tad, ja 3D virtuālās realitātes brillēm ir piestiprināts viss nepieciešamais drošības aprīkojums. Papildu informācija par holoride sistēmu ir pieejama vietnē www.holoride.com.
24
CO₂ izmeši, ko pašlaik nevar novērst ar tehniskiem līdzekļiem, tiek kompensētas ar oglekļa kredītiem.