„Mēs izstrādājām Audi skysphere,
jau no paša sākuma paturot prātā atšķirīgu garenbāzi, kas nebija viegls
uzdevums. Tas radīja būtiskus izaicinājumus, lai nodrošinātu eksterjera dizaina
proporcijas pareizā attiecībā pret īso un garo riteņu garenbāzi. Tādēļ dizaina
procesam bija kritiski svarīgi abas konfigurācijas pastāvīgi ņemt vērā un
salīdzināt. Tas bija vienīgais veids, kā varējām pārliecināties, ka jumts ir
līdzsvarots, kabīnes proporcijas saskaņotas ar virsbūvi un riteņu izmēri
atbilst gan garās, gan īsās riteņu garenbāzes konfigurācijām. Var gadīties, ka
tiek izveidota kabīne, kas garajai riteņu garenbāzei ir par mazu, bet ar īso
izskatās lieliski. Un tas pats arī attiecībā uz pretējo. Gara riteņu garenbāze
mudina dizainerus zīmēt lielākus riteņus, bet tad automobilis ar īsāku
garenbāzi izskatās pēc karikatūras. Jāatzīst, ka proporciju maiņa abos
virzienos saistībā ar proporcijām, līdz dizains izdevās kā bezkompromisu
veselums, prasīja daudz darba. Mēs turpinājām slīpēt dizainu līdz brīdim, kad
proporcijas beidzot bija piemērotas abām konfigurācijām.”
- Šarls Lefranks (Charles Lefranc)
Būdams Audi Design Loft Malibu
dizaina vadītājs, Šarls Lefranks (Charles
Lefranc) ir atbildīgs par Audi skysphere konceptautomobiļa ārējo dizainu.