Audi Q8 e-tron edition Dakar: cieņas izrādīšana leģendai
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Teksts: AUDI AG – Foto: AUDI AG – 05/08/2023
Attēlotais transportlīdzeklis ir Dakāras rallija automobilis, kas nav pieejams sērijveidā.
missing translation: fa.article-intro.reading-time – Teksts: AUDI AG – Foto: AUDI AG – 05/08/2023
Attēlotais transportlīdzeklis ir Dakāras rallija automobilis, kas nav pieejams sērijveidā.
Audi Q8 e-tron edition Dakar īpašo modeli iedvesmo pasaulē slavenākais tuksneša rallijs, kura trase 2024. gadā atkal vedīs cauri Saūda Arābijai un kurā Audi piedalīsies trešo reizi. Automobilis kopumā ir pieejams trīs krāsās, bet ir iespējams izvēlēties arī izsmalcināti aplīmētu īpašu izlaidumu.
Audi Q8 e-tron edition Dakar īpašo modeli iedvesmo pasaulē slavenākais tuksneša rallijs, kura trase 2024. gadā atkal vedīs cauri Saūda Arābijai un kurā Audi piedalīsies trešo reizi. Automobilis kopumā ir pieejams trīs krāsās, bet ir iespējams izvēlēties arī izsmalcināti aplīmētu īpašu izlaidumu.
Dakāras rallijs ir visgrūtākais maratonrallijs pasaulē – un piedzīvojums, kurā Audi aktīvi piedalās kopš 2021. gada. Vīzija: konsekventi turpināt elektrificēt sacīkstes ar Audi RS Q e-tron. Tādēļ ir loģiski, ka jaunais un īpašais Audi Dakāras rallijam veltītais modelis ir pilnībā elektrisks.
Audi Q8 e-tron edition Dakar ir izstrādāts, lai uzlabotu vadāmību uz slideniem ceļiem, piemēram, ar grants vai sniegotām virsmām. Tādēļ tas ir aprīkots ar visurgājēja riepām, kas nodrošina augstu pretestības līmeni bezceļu apstākļos. Turklāt riepas nodrošina uzlabotu saķeri un optimizē kustības uzsākšanu, bremzēšanu un virziena kontroli uz grants un sniegotām ceļa virsmām. Turklāt tās paaugstina Audi Q8 e-tron edition Dakar klīrensu par 65 milimetriem salīdzinājumā ar pamata modeli. Rampas leņķis ir 19 grādi, brasla dziļums – 300 mm. Apvienojumā ar 21 grāda priekšējo uzbraukšanas leņķi – kas norāda maksimālo slīpumu, kādam automobilis var piebraukt no līdzenas virsmas, virsbūves daļām nepieskaroties zemei – un aizmugurējo uzbraukšanas leņķi 28 grādi, tas nozīmē, ka elektriskais apvidus automobilis ir pilnībā gatavs darbībai vieglā apvidū.
Lielākoties īpašo modeli var pasūtīt Siam Beige Metallic, Mythos Black Metallic un Magnet Grey krāsā. Kā cieņas apliecinājums Audi RS Q e-tron, tas ir pieejams arī ar unikālu aplīmējumu. Kā norāda kārtas numurs uz D statņa, aplīmēto modeļu skaits ir ierobežots līdz 99 automobiļiem.
mm
Klīrenss nozīmē maksimālo attālumu starp automobiļa apakšdaļas zemāko punktu un ceļa virsmu.
mm
Brasla dziļums norāda, cik dziļai ūdenskrātuvei ar automobili iespējams izbraukt cauri tā, lai ūdens neiekļūtu motora nodalījumā.
grādi
Rampas leņķis apraksta spēju pārbraukt pāri noteikta leņķa rampai, automobiļa apakšdaļai nepieskaroties rampas malai.
Īpatnējais Audi Q8 e-tron edition Dakar vienotais režģis vienmēr ir krāsots virsbūves krāsā. Papildu aprīkojumā pieejams projicējošās gaismas vienotais režģis, kas rada vizuāli pastāvīgu savienojumu starp lukturiem ar gaismekļu joslu.
Salīdzinot ar bāzes modeli, visurgājēja riepas nodrošina par 65 milimetriem augstāku klīrensu. Palielinoties ātrumam, automobilis pakāpeniski pazeminās, uzlabojot braukšanas stabilitāti, aerodinamiku un, galu galā, nobraukuma rezervi.
Īpatnējais Audi Q8 e-tron edition Dakar vienotais režģis vienmēr ir krāsots virsbūves krāsā. Papildu aprīkojumā pieejams projicējošās gaismas vienotais režģis, kas rada vizuāli pastāvīgu savienojumu starp lukturiem ar gaismekļu joslu.
Salīdzinot ar bāzes modeli, visurgājēja riepas nodrošina par 65 milimetriem augstāku klīrensu. Palielinoties ātrumam, automobilis pakāpeniski pazeminās, uzlabojot braukšanas stabilitāti, aerodinamiku un, galu galā, nobraukuma rezervi.
kW
no bāzes aprīkojuma četru riteņu piedziņas ar diviem tā motoriem paātrinātā režīmā.
s
nepieciešamas automobilim, veicot paātrināšanos no 0 līdz 100 km/h
kWh
apakšdaļā uzstādītās baterijas ietilpība (neto). Saskaņā ar WLTP ciklu nobraukuma rezerve ir aptuveni 450 km.
Audi Q8 e-tron edition Dakar ir
izgatavots uz Audi Q8 advanced 55 e-tron quattro bāzes. Baterijas neto
ietilpība ir 106 kWh neto (bruto 114 kWh), savukārt četru riteņu
piedziņas jauda ir 300 kW, izmantojot abus tās motorus pastiprinātā režīmā,
ar maksimālo griezes momentu 664 Nm. Tas ļauj automobilim paātrināties no
nulles līdz 100 km/h 5,9 sekundēs. Maksimālais ātrums ir ierobežots
līdz 200 km/h.
Īpašajā modelī bāzes aprīkojumā tiek piedāvāti Matrix LED priekšējie un
aizmugurējie lukturi, kas ļauj nodrošināt precīzu augstas izšķirtspējas ceļa
apgaismojumu. Bāzes aprīkojumā iekļauta arī aizmugurējā vējstikla, kā arī
aizmugurējo durvju un sānu logu tonēšana, nodrošinot aizsardzību pret sauli.
S line salons tagad ir iekļauts bāzes aprīkojumā: cita starpā tajā ir iekļauti sporta sēdekļi ar izteiktām kontūrām, kas apšūti ar mikrošķiedras materiālu Dinamica un sintētisko ādu. Audi Sport šuvju paka kā papildu aprīkojums ir pieejama sarkanā krāsā, pievienojot kontrastējošus krāsas akcentus ar šuvēm uz sporta sēdekļiem, stūres, ceļgalu polstera un durvju elkoņu balstiem. Lai pieskaņotos sportiskajam salonam, arī drošības jostām ir sarkana mala.
Pēc pieprasījuma papildu aprīkojumā pieejamā Ambient Lighting Package plus paka ar sešiem iepriekš noteiktiem krāsu profiliem var pacelt interjeru nākamajā līmenī. Ar ekspansīvu kontūru gaismu un līdz 30 krāsām tā precīzi iezīmē salona galvenās līnijas. Kā alternatīvu standarta divu zonu automātiskajai klimata kontrolei ir iespējams pasūtīt četru zonu automātisko klimata kontroles sistēmu. Papildu aprīkojumā pieejamā otrā augstsprieguma sildītāja izmantošana ievērojami paātrina sasilšanu. Tā rezultātā lielā aukstumā automobiļa salons ātrāk sasilst, savukārt papildu baterijas apsilde nodrošina, ka tas ir gatavs uzlādei pat ļoti aukstās temperatūrās.
Papildu aprīkojumā iekļautā Bang & Olufsen Premium skaņas sistēma ar 3D skaņu piešķir elektriskajam apvidus automobilim papildu augstas kvalitātes skaņu. Tā vada 16 skaļruņus ar 705 vatu jaudu. Virtuālie ārējie spoguļi ar kamerām, kas arī ir pieejami papildu aprīkojumā, samazina kopējo platumu par 15 centimetriem un uzlabo pretestības koeficientu. Virtuālie spoguļi putekļainā vai mitrā bezceļu vidē nodrošina arī skaidrāku redzamību nekā parastie spoguļi.
Audi Q8 e-tron edition Dakar praktiskā aprīkojuma detaļas uzbur atmiņā arī ainas no leģendārā tuksneša rallija: šim īpašajam modelim jumta bagāžnieks ir iekļauts bāzes aprīkojumā, un uz tā var vest dažādus priekšmetus, kuru svars nepārsniedz 40 kilogramus. Bāzes aprīkojumā iekļauta arī jumta bagāžnieka soma un mantu nostiprināšanas siksnas, tāpat kā uzglabāšanas un bagāžnieka nodalījuma paka.
Audi Q8 e-tron edition Dakar salonā ir uzstādīti sporta sēdekļi ar izteiktām kontūrām, savukārt dekoratīvie ielaidumi ir izgatavoti no matēta skrāpēta alumīnija. Papildu aprīkojumā pieejama šuvju paka Audi Sport sarkanā krāsā.
1 no 99: ekskluzīvais uzraksts uz Audi Q8 e-tron edition Dakar D statņa norāda, ka izsmalcināti aplīmētais īpašais modelis ir izgatavots ierobežotā skaitā – 99 eksemplāros.
Audi Q8 e-tron edition Dakar salonā ir uzstādīti sporta sēdekļi ar izteiktām kontūrām, savukārt dekoratīvie ielaidumi ir izgatavoti no matēta skrāpēta alumīnija. Papildu aprīkojumā pieejama šuvju paka Audi Sport sarkanā krāsā.
1 no 99: ekskluzīvais uzraksts uz Audi Q8 e-tron edition Dakar D statņa norāda, ka izsmalcināti aplīmētais īpašais modelis ir izgatavots ierobežotā skaitā – 99 eksemplāros.