„Lai arī es Audi acī izceļu tikai
divus riņķus, man bija sajūta, ka ir svarīgi sava prāta acī paturēt visus
četrus apļus,” teic Ritvāgs. Citiem vārdiem, kad acs ir uzstādīta lampā, tās
zīlīte atrodas Audi acs centrā, bet pilns priekšējā luktura tvērums atbilst
Audi logotipa garumam. Rezultātā abas ārējās zonas nodrošina vietu papildu
dienas braukšanas gaismu lukturim, kā arī sagaidīšanas un pavadīšanas
funkcijai.
Kas padara Ritvāga pieeju tik
veiksmīgu – tas, ka, apvienojot pamata apļa formu paralēlajos lukturos,
viņš ar vienu šāvienu nošauj divus zaķus. Pirmkārt, ja runa ir par
noslēdzošajiem darbiem, dizaina elastīgums ļauj izmantot padziļinājumus,
dažādus moldingus un īpašas detaļas, lai attīstītu precīzi konceptualizētu
izskatu, kas piešķir sportiskajam automobilim skaidri atšķirīgu izskatu
salīdzinājumā ar, piemēram, kompaktklases automobili. Ja krustošanās vieta
starp abiem Audi riņķiem ir augstāk novietota horizontālā plaknē, acs izskatās
apaļāka un relaksētāka. Saspiežot riņķu līknes vai iestatot krustošanās vietu
lielākā leņķī, viņš izveido vairāk fokusētu izskatu. Dažreiz zīlīte ir nedaudz
lielāka, dažreiz nedaudz mazāka. Otrkārt, acis nodrošina, ka no attāluma nevar
kļūdīties un sajaukt atšķirīgo Audi automobiļa klātbūtni. Lūkass Ritvāgs to ievieto apvalkā: „Tas viss rada
izteiksmi, kas izriet no vispārējā simetrisko priekšējo lukturu izskata, kad
tos apvieno ar vienoto režģi un automobiļa proporcijām. Mēs vienmēr izmantojam
apgaismojuma dizainu, lai izceltu automobiļa raksturu un piešķirtu tam seju.”