Kas jāzina
Vējstikls regulāri jāpārbauda arī ārpus tehniskās apskates, jo pat neredzami bojājumi var ietekmēt stikla izturību. Pat vismazākie mikro bojājumi (caurumi, plaisas, skrāpējumi) izjauc stiklojuma sarežģīto struktūru. Savukārt akmens šķembas ievērojami samazina stikla stabilitāti: otra akmens šķemba citā vietā var pilnībā sabojāt stiklu. Aptuveni 5–7% no visiem transportlīdzekļiem priekšējie stikli ir bojāti ar akmens šķembām. Smalki skrāpējumi, ko rada putekļi un smilšu graudiņi, kā arī ledus skrāpji, noteiktos apgaismojuma apstākļos var radīt arī bīstamu atspīduma efektu. Jāatceras arī, ka vējstikls veido 30% no virsbūves stabilitātes, un vējstiklam ir jāiztur arī pasažiera drošības spilvena iedarbināšanas slodze. Šajā gadījumā kontrole ir labāka nekā iecietība. Ja remonts ir iespējams (piemēram, ja bojājums nav autovadītāja redzamības laukā un ir aptuveni 2 eiro monētas lielumā), to profesionāli var veikt jūsu Audi partneris. Izmaksas parasti sedz KASKO apdrošināšana. Ja uzstādīšana nav veikta pareizi, var rasties noplūdes, korozija vai stikla bojājumi.