Sīkdatnes

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Plug-in hibrīds: elektriskās un klasiskās piedziņas tehnoloģijas kombinācija

Plug-in hibrīda modeļi apvieno elektromobilitātes un klasisko piedziņas tehnoloģiju priekšrocības. Audi tos sauc par TFSI e.

Jauna TFSI e sērija

Nosaukums e-tron apzīmē Audi pilnībā elektriskos automobiļus. No elektrotīkla uzlādējamie modeļi tiek saukti par TFSI e. Šis papildu nosaukums skaidri norāda, ka automobilis var darboties divos veidos. Nelieliem attālumiem ir uzstādīta elektriskā piedziņa ar kompaktu akumulatoru, bet tālākiem pārbraucieniem ir paredzēts papildu iekšdedzes dzinējs.

Patēriņš kombinētajā ciklā*: benzīns 2,4–2,0 l/100 km | elektroenerģija 19,1–17,5 kWh/100 km (WLTP) CO₂ izmeši kombinētajā ciklā*: benzīns 54–46 g/km | elektroenerģija 0 g/km

Īpaši klusa darbība pilsētā

Ja ikdienā braucat pilsētas satiksmē, labāk izmantot elektromotoru. Tas ļauj izmantot visas elektroautomobiļa priekšrocības. Elektriskajā režīmā automobiļa salons ir īpaši kluss, bet gandrīz vienīgās dzirdamās skaņas, kas lielākā ātrumā ir dzirdamas ārpusē, ir vēja un riepu troksnis. Turklāt šajā darbības režīmā netiek radīti lokālie CO₂ izmeši.

Nobraukuma rezerve nav problēma

Ja ar esošo uzlādes līmeni nepietiek galamērķa sasniegšanai, ieslēdzas iekšdedzes dzinējs – vispirms tas palīdz elektromotoram, bet pēc tam nodrošina piedziņu pilnībā. Tas būtiski palielina pieejamo nobraukuma rezervi. Kad apstājaties, varat uzpildīt degvielu kā parasti un turpināt ceļu. Ja jūsu rīcībā ir nedaudz vairāk laika, varat arī uzlādēt akumulatorus uzlādes stacijā.