Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 12,1 l/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 277–276 g/km
Visjaudīgākā Audi Sport apvidus kupeja: RS Q8² ar 441 kW (600 ZS) jaudu. Papildus RS modeļiem raksturīgajai veiktspējai, šis iespaidīgais automobilis pārsteidz ar savām izcilajām braukšanas īpašībām un dizaina pielāgojamību.
Priekšpuses raksturīgā īpatnība: astoņstūra formas vienotais režģis ar spīdīgi melnu RS šūnveida resti.
Ļaujieties Audi RS Q8² iedvesmai. (Attēlā redzamajiem disku centra vāciņiem var būt atšķirīga forma un krāsa).
Audi RS Q8²: visjaudīgākā Audi Sport apvidus kupeja.
Papildu aprīkojumā pieejamās panorāmas stikla jumta lūkas lielā virsma ļauj Audi RS Q8² salonā ieplūst vairāk gaismas.
Papildu aprīkojumā pieejamie HD Matrix LED priekšējie lukturi ar tonētiem RS raksturīgiem ietvariem spoži izgaismo ceļu.
Audi RS Q8² atlētisko raksturu uzsver jumta līnija, kas pazeminās virzienā uz aizmuguri.
Papildu aprīkojumā pieejami: 23 collu vieglmetāla diski ar piecu Y veida spieķu rotora dizainu un RS keramiskās bremzes.
Pateicoties līdz 1755 litrus ietilpīgajam bagāžas nodalījumam, Audi RS Q8² ir pilnībā piemērots izmantošanai ikdienā.
Saskaņotais RS dizains padara Audi RS Q8² salonu neviltoti iespaidīgu.
Standarta Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas RS raksturīgie displeji jūs informē par automobiļa svarīgākajām funkcijām.
Jauda
kW*
(600 ZS)
Paātrinājums
s*
0 līdz 100 km/h
Griezes moments
Nm*
Maksimāli
Asas izjūtas, nospiežot pogu – dzinējs
Sekojiet saviem impulsiem ar Audi RS Q8² nepārspējamo vienkāršību. 4,0 litru V8 TFSI dzinējs (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 12,1 l/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 277–276 g/km) ar 441 kW (600 ZS) jaudu un 800 Nm maksimālo griezes momentu kopā ar quattro pastāvīgo piedziņu un astoņpakāpju tiptronic transmisiju nodrošina patiesu dinamiku. Tas nodrošina katapultas cienīgu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 3,8 sekundēs. Daļēja hibrīda tehnoloģija un cilindru atslēgšanas tehnoloģija, kas atslēdz četrus cilindrus pie nepilnas slodzes un zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem, palīdz ietaupīt degvielu.
Milzīga jauda, kas tiek gudri pievadīta ceļam
Audi RS Q8² piedāvā quattro pastāvīgo pilnpiedziņu ar papildu aprīkojumā pieejamo quattro sporta diferenciāli, kas selektīvi pievada jaudu katram ritenim atsevišķi. Adaptīvā pneimatiskā sporta balstiekārta ar RS raksturīgajiem regulējumiem kopā ar visu riteņu stūrēšanu, rūpējoties par ātru reaģēšanu un augstu braukšanas stabilitāti. Papildu aprīkojumā pieejamā elektromehāniskā šķērsstabilizācijas sistēma uzlabo arī dinamisko vadāmību, it īpaši līkumos. Automobiļa parametrus iespējams mainīt ar Audi drive select, noklikšķinot stūres RS režīma pogu. Ir iespējams arī paaugstināt maksimālā ātruma ierobežojumu no 250 līdz 305 km/h³.
Rūpīgi pārdomāts – salons
Elegantais instrumentu panelis un izteiktās horizontālās līnijas rada telpiskuma sajūtu. Galvenais dizaina elements ir platā, simetriskā viduskonsole, ko aptver, piemēram, slīpi rievots matētas oglekļa šķiedras materiāls. Sporta sēdekļi ar melnu Alcantara/ādas apdares kombināciju un RS emblēmu pat sarežģītos braucienos piedāvā drošu sānu atbalstu. Pēc pieprasījuma ir pieejami arī sporta sēdekļi plus ar perforētu Valcona ādas apdari un šūnu rakstu. Papildu aprīkojumā pieejamās RS dizaina pakas pelēkā vai sarkanā krāsā kopā ar Alcantara un ādas apdari ar kontrastējošām šuvēm rada vēl sportiskāku noskaņu pat vissmalkākajās niansēs.
Redzēt. Pieskarties. Pieredzēt
Audi RS Q8² salons ir aprīkots ar plašu digitālo tehnoloģiju klāstu, nodrošinot nepieciešamo palīdzību katrā braucienā. Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas RS raksturīgie displeji atbilstoši jūsu vēlmēm informē par griezes momentu, jaudu, paātrinājumu, apļa laiku un dinamisko pārslodzi.
Veiktspēja apvienota ar lietojamību ikdienā
Audi RS Q8² piedāvā plašas iespējas. Papildus izcilai veiktspējai, tas piedāvā plašas lietošanas iespējas ikdienā. Nolokot sēdekļus, tas piedāvā vēl vairāk: bagāžas nodalījuma ietilpība palielinās līdz 1755 litriem. Trīsdaļīgo aizmugurējo sēdekli standarta variantā iespējams pārvietot uz priekšu un atpakaļ.