A6 Limousine TFSI e > A6 > Sākumlapa
  • stage_exterior_front.jpg
Audi A6 Sedan TFSI e

A6 Limousine TFSI e

Priekšā citiem, priekšā laikam.
Audi A6 Limousine TFSI e.

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,7 l/100 km
Elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 17,9–16,6 kWh/100 km
CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 47–39 g/km

Audi A6 Limousine TFSI e piedāvā efektīvu plug-in hibrīda piedziņu, progresīvu darbības koncepciju, komfortablu salonu un atlētisku dizainu.

Jebkurai virzībai uz priekšu nepieciešams dzinējs – vai divi

Pateicoties progresīvajai iekšdedzes dzinēja un elektromotora kombinācijai, efektivitāte ir noteicošais Audi A6 Limousine TFSI e raksturlielums. 50 TFSI e quattro varianta (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,0–1,7 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 17,7–16,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 46–39 g/km) sistēmas kopējā jauda ir 220 kW (299 ZS). Ar 270 kW (367 ZS) jaudu 55 TFSI e quattro modelis (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 17,9–17,4 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹:47–43 g/km) paātrinās no 0 līdz 100 km/h 5,6 sekundēs un attīsta 250 km/h maksimālo ātrumu.

Dati par Audi A6 Limousine 55 TFSI e quattro

Sistēmas jauda

270

kW*

(367 ZS)

Paātrinājums

5.6

s*

0 līdz 100 km/h

Elektriskā nobraukuma rezerve

≈ 46–55

km**

*Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,7 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā1: 17,9–16,6 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹: 47–39 g/km.

**Elektriskā nobraukuma rezerve kombinētajā ciklā atbilstoši WLTP, automobiļiem ar 19–20 collu riteņiem.

Woman gets into an Audi A6 Sedan TFSI e

Efektivitātes paraugstunda

Audi A6 Limousine TFSI e inteliģentās tehnoloģijas atbalsta efektīvu un ekonomisku braukšanu. Izvēlieties piemērotāko no trīs braukšanas režīmiem, kas nosaka, vai automobilis pamatā izmantos elektromotoru, iekšdedzes dzinēju vai abus kopā. Rekuperatīvā bremzēšana visos režīmos ļauj automobilim atgūt elektroenerģiju un palielina elektrisko nobraukuma rezervi brauciena laikā. Turklāt A6 Limousine TFSI e apkopo informāciju par maršrutu, lai pēc iespējas efektīvāk ļautu jums sasniegt galamērķi, maksimāli izmantojot elektrisko piedziņu.

Sekojiet līdzi nobraukuma rezervei

Jaudas mērītājs Audi virtuālās vadītāja informācijas sistēmas kreisajā pusē informē par sistēmas kopējo darbību, braukšanas statusu un akumulatora uzlādes līmeni. Vidū tiek attēlota Audi A6 Limousine TFSI e atlikusī nobraukuma rezerve.

Range display in the Audi A6 Sedan 55 TFSI e quattro

Pareizā režīma izvēle

Ar MMI palīdzību iespējams izvēlēties piemērotāko no trīs braukšanas režīmiem: pilnībā elektrisko (EV), pārsvarā iekšdedzes dzinēja izmantošanu akumulatora taupīšanai (HOLD) vai efektīvo abu iepriekšējo kombināciju (AUTO). Visos režīmos automobilis izmanto navigācijas datus, lai nogādātu jūs galamērķī pēc iespējas efektīvāk un pēc iespējas vairāk izmantojot elektrisko piedziņu.

Driving modes of the Audi A6 saloon TFSI e

Ekskluzīva atpūtas vieta – salons

Audi A6 Limousine TFSI e salons piedāvā tādas funkcijas kā standarta papildu klimata kontroles sistēma, kas atdzesē vai sasilda salonu vēl pirms brauciena. Izmantojot papildu aprīkojumā pieejamo četru zonu luksusa automātisko klimata kontroli, varat aizmugurējiem pasažieriem atsevišķi iestatīt temperatūru un gaisa padevi. Turklāt tai ir salona filtrs, kas aiztur putekļus un smakas un palīdz samazināt putekļu, smaku un alergēnu koncentrāciju salona gaisā. Iesēdieties papildu aprīkojumā pieejamajos individuāli pielāgojamajos komforta priekšējos sēdekļos. Pēc pieprasījuma tiem ir ne tikai pamatnes un atzveltnes sānu spilvenu regulēšana, bet arī apsildes, ventilācijas un dažādu masāžas programmu funkcijas.

Audi A6 Limousine TFSI e lädt

Sportisks dizains standarta aprīkojumā

Audi A6 Limousine 55 TFSI e quattro (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 2,1–1,9 l/100 km; elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā¹: 17,9–17,4 kWh/100 km; CO₂ izmeši kombinētajā ciklā¹:47–43 g/km) ir ne tikai izcila veiktspēja, bet arī sportisks standarta aprīkojums: 19 collu diski, bremžu suporti sarkanā krāsā, priekšējie sporta sēdekļi un ne tikai.